Colosseum Tannlege Majorstuen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Faglig dyktig og empatisk.

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Begynte hos tannlege Khan høsten 2022. Hun viste fort at hun er veldig faglig dyktig samtidig som hun har vært lydhør for mine ønsker. Hun har vært veldig informativ underveis. Jeg måtte trekke en god del tenner og har fått satt inn bro, kroner og protese
I overkjeven. Er stum av beundring over hvor flotte de nye tennene er,de er veldig bra tilpasset både i størrelse og farge. Måten tannlege Khan arbeider på er imponerende ikke bare pga dyktighet men også pga hvor behagelig og empatisk hun utfører arbeide. Spør om man har det bra osv. Kan anbefale tannlege Khan på beste. Hun har fått meg til og glede meg til tannlegetimene.
Mvh.( navn fjarnet av moderator)

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Sadia er trygg og rolig, og tar seg god tid, slik at man føler seg ivaretatt. Hun er nøye i arbeidet sitt, men likevel effektiv. Jeg er superfornøyd med Sadia, og vil forsette å bruke henne, samt anbefale henne til familie, venner og kolleger.

Veldig flink tannlege

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Dro til henne i dag med knukket tann, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Hun er superdyktig, rolig, hensynsfull og kommuniserer godt med pasienten, noe som er svært bra dersom man for eksempel har litt tannlegeskrekk.
Kommer definitivt tilbake ved neste tannsjekk!

Profesjonell tannlege

Tannlege: Gabriel Lorenzo Morales Skrevet

Jeg føler meg alltid trygg hos Gabriel. Han ga meg smilet tilbake og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Har nå gjort han til min faste tannlege og har ingen planer om å bytte.

Kunnskapsrik og profesjonell

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Jeg sitter igjen med godt inntrykk etter å ha vært hos dr Khan i dag. Hun oppleves som kunnskapsrik, og kom med gode løsninger på problemene jeg hadde. Hun anbefales til alle som ønsker en kosmetisk forbedring av tennene.