Colosseum Tannlege Majorstuen

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Kontakt

Telefonnummer 23 36 67 00 23 36 67 ...
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Tilknyttede personer

Tips oss om tannlege som mangler.

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(110)
110 vurderinger
Behandling
(87)
87 vurderinger
Tilgjengelighet og service
(82)
82 vurderinger
Pris
(68)
68 vurderinger

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Beste oralkirurgen i Norge

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Nino er veldig flink med å trekke visdomstenner. Kan anbefales sterkt til andre som ønsker en trygg og god opplevelse hele veien fra start til slutt. Fikk time 12. juni og fikk fjernet visdomstannen 16. juni hos Nino på Colosseum Tannlege Majorstuen. Fløy hele veien fra Molde til Oslo pga. tidligere god opplevelse når jeg trakk 2 visdomstenner i fjor.

Kirurgisk tannekstraksjon – en svært god opplevelse

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Jeg følte meg svært godt ivaretatt gjennom hele forløpet.
Først av de hyggelige og trygge damene på telefon, som møtte meg med vennlighet og oppfølging.

Deretter av kirurgen Nino, som tok seg tid til en god samtale før inngrepet. Informasjonen jeg fikk var tydelig og betryggende, noe som gjorde at jeg følte meg tryggere.

Tannhelsesekretæren var nydelig, for sin varme og tilstedeværende måte å møte pasienten på.

Etter inngrepet ga kirurgen grundig og nyttig informasjon både til meg og mine pårørende, noe jeg satte stor pris på.

Alt i alt var dette en svært god opplevelse, til tross for omstendighetene.
Mvh
Fra en som gruet seg, men ble godt ivaretatt

Fantastisk behandling og trygg opplevelse

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

I dag var jeg hos Colosseum Tannlege Majorstuen for kirurgisk fjerning av visdomstann og oppstart av implantatbehandling. Jeg var ganske nervøs på forhånd, men opplevelsen ble langt bedre enn jeg kunne forestille meg.

Tannlege Nino Buonocunto var utrolig profesjonell, rolig og omsorgsfull gjennom hele behandlingen. Han forklarte alt tydelig underveis og skapte en følelse av trygghet fra start til slutt. Jeg følte meg godt ivaretatt både som pasient og som menneske.

Jeg er svært takknemlig for den høye faglige kompetansen og den gode oppfølgingen. En tannlege jeg virkelig kan anbefale videre.

Dyktig og empatisk oralkirurg

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Nino er rolig, profesjonell og forklarte godt underveis hva han gjorde. Jeg var nervøs, men han gjorde meg trygg, på tross av at det var en vanskelig tann nær nerven. Det var viktig for meg at Nino tok det beste valget for meg som pasient istedenfor å bare bli fort ferdig. På vei ut fikk jeg god veiledning for behandling og smertelindring. Ønsker du en kirurg som ser mennesket bak tennene så gå til Nino.

Trygt og profesjonelt

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet
Samlet vurdering
Behandling
Tilgjengelighet og service
Pris

Jeg hadde en svært god opplevelse ved fjerning av visdomstenner. Kirurgen var profesjonell, tydelig og informativ, og snakket meg rolig gjennom prosedyren. Han forklarte fortløpende hva som skulle skje, noe som gjorde opplevelsen betydelig mindre stressende. Inngrepet ble utført effektivt med høy faglig kvalitet. Kan absolutt anbefales!