Colosseum Tannlege Majorstuen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Verdens beste tannlege

Tannlege: Peter Aleksander Müller Skrevet

Peter Aleksander Müller fikk meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt! Jeg bruker blodfortynnende og gruet meg veldig til tanntrekking, men det gikk overraskende bra, takket være Peter Aleksander Müller. En tannlege som redder både liv og tenner. Super fornøyd!

Helt fantastisk tannlege.

Tannlege: Per Kristian Elvestad Skrevet

En veldig dyktig og fantastisk tannlege som sprer glede og gir trygghet. Man gruer seg aldri til tannlegetime hos ham. En dyktigere og hørligere tannlege finnes ikke.

Super fornøyd

Tannlege: Ahmad Reza Gharessi Skrevet

Gharessi er god tannlege som man kan stole på. Jeg har hatt mine 2barn hos han i ca 2.5år nå og han er like snill og høflig hver gang og ikke minst ett prosional tannlege.

Begge mine barn og jeg er meget fornøyd med resultatet og nå går min samboer til han for behandling og hun er super fornøyd.

God og profesionel tannlege👍🏼

Meget dyktig og super vennlig tannlege

Tannlege: Tonje Rygh Refseth Skrevet

Tonje R. Refseth er veldig vennlig og meget dyktig. Jeg hadde betydeloge problemer med tannstein, og har fått en super behandling. Anbefaler henne på det sterkeste!

Dårlig kommunikasjon

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Ikke lett å samarbeide med Safia dessverre. Hun holder ikke frister og hennes behandlingsplaner som blir sendt på e-post inneholder kun bilder og ingen forklaring på hva behandlingen går ut på.