Colosseum Tannlege Majorstuen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Colosseum Tannlege Majorstuen holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Majorstuen

Dårlig kommunikasjon

Tannlege: Sadia Nazir Khan Skrevet

Ikke lett å samarbeide med Safia dessverre. Hun holder ikke frister og hennes behandlingsplaner som blir sendt på e-post inneholder kun bilder og ingen forklaring på hva behandlingen går ut på.

Flink, rolig og avslappende

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på 8 år. Etter en time hos Astri gleder jeg meg til kontroll om 1 år. Anbefaler alle som kanskje tenker at de ikke gidder/ikke orker/ikke tør dra til tannlegen å gi Astri et forsøk. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Carl Christian Blich Skrevet

Da jeg kom til Carl Christian første gang i 20 årene hadde jeg tannlege skrekk. jeg ble kurert, og har aldri gruet meg til å gå til tannlegen ( så lenge det er Carl Christian vel å merke) igjen etter det!

Det samme skjedde med sønnen min, som hadde sprøyte skrekk.

En fantastisk empatisk person som skaper tillit hos pasienten,og en fantastisk tannlege. har gått dit nå i 30 år

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Siri Martha Gloppestad Skrevet

Tannlege Siri Gloppestad er både veldig hyggelig og en svært dyktig tannlege. Fikk god hjelp, og hun var nøye med arbeidet.

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Jan Hereid Skrevet

Hereid er en hyggelig og veldig dyktig tannlege som ivaretar pasienten godt under behandling. Jeg har vært hos ham for både undersøkelse og boring og begge deler var positive opplevelser. Jeg har vært hos mange tannleger og Hereid er definitivt den flinkeste jeg har vært hos.