Vesna Obradovic

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2008)

Haugenstua Tannlegesenter Telefonnummer21 39 19 1621 39 19 ...
Garver Ytteborgs vei 98 0977 Oslo
Vesna Obradovic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vesna Obradovic

Kjempesnill og dyktig dame

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Veldig imøtekommende dame, tar seg godt av pasientene sine. Lett å få god kjemi med og man merker at hun ikke prøver a sko seg på kundene sine. Ser frem til vårt neste møte! 😊

Bare bra!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg pleier ikke å skrive omtaler men jeg var utrolig overasket på disse omtaler siden jeg har opplevd bare positiv med henne. Jeg var hennes pasient i over to år og er veldig fornøyd med hele processen. Hennes program kan være litt hektisk av og til men det har ikke påvirket mine resultater på ingen måte. Jeg har hatt tannregulering og behandling før og etter bittkorrigerende(ortognatisk) kirurgi og alt gikk meget bra.

Anbefalles ikke!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Anbefaller ikke denne kjeveortopeden! Min sønn har gått her og vi er ikke fornøyde med behandligen som tok mye lengre tid en den som vi først ble forespeilet.

Skuff

Klinikk: Steal Kjeveortopedi Vesna Obradovic Skrevet

Mitt besøk var en veldig negativ opplevelse for meg. Tannlegen sa at hun synes det er meningsløst å fikse min overbitt, og at jeg bør huske på at jeg ikke er blond og blåøyd, så jeg ikke trenger rett tenner.
Denne erfaringen (røntgenbildet + hennes "råd") kostet meg 1500kr. Jeg er nå i behandling på et annet kjeveortoped som gjør jobben med kompetanse jeg ville ha ønsket fra Christiania Tannlegesenter

Veldig fornøyd

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun har et behagelig vesen, kommuniserer godt (forklarer hva hun gjør og hvorfor underveis i behandlingen), er serviceminded og temmelig prisvennlig til kjeveortoped å være.