Profilbilde

• Oral kirurgi og oralmedisin

2004

Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Prisliste
Odontia Kaldnes Prisliste

Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Telefonnummer22 91 02 9022 91 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Vollgate 1 0158 Oslo
Odontia Kaldnes Telefonnummer33 38 08 8833 38 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Rambergveien 3 3115 Tønsberg
Rafael Marques Da Silva er tannlege i Oslo og Tønsberg

1 vurdering

Siste vurderinger av Rafael Marques Da Silva

Meget profesjonell

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Ble henvist til kirurgisk inngrep for fjerning av jeksel som hadde blitt vanskelig, og så ikke frem til dette i det hele tatt. Ble superimponert, og kan si at på tross av at jeg aldri har trukket eller fjernet noe i munnen, var dette den beste tannlegetimen jeg har hatt ever!

Behandlingen ble satt i gang raskt og var over like raskt. Effektivt og med en akkurat passe dose informasjon underveis fra en hyggelig tannlege. Service fra skranken helt innafor, og ingen ventetid. Pris var også meget god sett i lys av en slik behandling, anbefales på det sterkeste.

Veldig bra

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Tatt godt imot, forklarte behandling og gjennomførte slik som forespeilet. Veldig fornøyd med samtlige ansatte jeg har hatt med å gjøre.

Veldig trivelig og hyggelig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Ble veldig godt tatt imot. Både tannlegen og assistentene var meget hyggelige. Ble fortalt hva som jeg skulle igjennom og tannlegen var veldig forsiktig og spurte flere ganger om det gikk bra med meg.
Er hos han pga. en tannskade.
Ang. hyppighet i spørsmål 6 går jeg 1 gang i året hos en tannlege i Halden.

Virket hyggelig, tillitvekkende og profesjonell.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Møtet med tannlege og øvrig personell var meget positivt og preget av omsorg for pasienten. Fikk god informasjon om inngrepet både før, under og etter. I tillegg skriftlig info om hvordan jeg skulle forholde meg etter avsluttet behandling. Selve inngrepet forløp greit. Har heller ikke hatt noen komplikasjoner i etterkant.

Dyktig behagelig flink

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt. Han spurte meg flere ganger om alt var bra og forklarte hele tiden hva han gjorde. Jeg slappet av og følte meg trygg. En dyktig, behagelig og flink tannlege som jeg gjerne anbefaler til andre. Veldig godt fornøyd.