1973

Trond Grong Priser mangler

Siste vurderinger av Trond Grong

Beste tannlegen

Klinikk: Trond Grong Skrevet

Har hatt denne Tannlegen siden 1973,har bare god erfaring med Trond Grong,effektiv og en dyktig Tannlege.Har lang erfaring.Mine beste anbefalinger!!!

Effektiv og dyktig

Klinikk: Trond Grong Skrevet

Jeg fikk problemer med en visdomstann og denne måtte trekkes da jeg ikke fikk åpnet kjeven.
Jeg fikk time samme dag, etter jobb på fredags kveld, og til tross for at jeg nesten ikke fikk til å åpne munnen klarte han fint å trekke tannen.
Dette var gjort på noen få minutter, smertefritt, og jeg fikk hans mobilnummer slik at jeg kunne ringe dersom jeg skulle få noen problemer i løpet av helgen.
Jeg opplevde ham som veldig rolig, dyktig og effektiv, og behandlingen kostet ikke så mye heller. Mye billigere enn da jeg tidligere var til tannpleier for å sjekke hvordan det sto til med visdommstennene (noe som var bortkastede penger, da hun sa at det var god plass, noe det tydeligvis ikke var).

Hardhendt og brutal!

Klinikk: Trond Grong Skrevet

Han er veldig hardhendt, og hører ikke på pasienten når man sier at bedøvelsen ikke virker helt..han lar boret gå uansett.
Når jeg var der med min datter, så ble han regelrett sur når jeg fortalte at hun hadde tannlegeskrekk.
Og når man lett kunne se at jenta gråt når han lot boret gå, så stoppet han ikke selv om jenta så på meg med tårevåte øyne mens hun trakk hodet nedover pga. smerten hun hadde.
Jeg sa til Grong da at jeg ikke trodde bedøvelsen virket helt, og da sa han at det gjorde den og at han viste dette. Bedøvelsen begynte å virke når han nesten var ferdig den, da jenta sa at hun begynte å ikke kjente leppa si.

Aldri mere denne tannlegen!