Balwinder Kaur

Klinikk

Balwinder Kaur

Tangen Terr 59 1450 Nesoddtangen

Siste vurderinger av Balwinder Kaur

Den beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Balwinder Kaur Skrevet

Balwinder Kaur er en dyktig tannlege som er omsorgsfull og kommer med mange gode råd. Hun er vennlig og har en stor sans for humor. Dette gjør at man blir avslappet, noe som er viktig for en med tannlege skrekk som meg. Jeg setter også spesielt pris på at hun kan være fleksibel i forhold til timebestilling, og at hun følger gjerne opp om det blir komplikasjoner etter behandllingen.

Dyktig og tar seg god tid

Klinikk: Balwinder Kaur Skrevet

God service og håndverk, forklarer behandling på en god måte og gir gode råd. I forhold de fleste andre tannleger jeg har brukt tok den ene behandlingen jeg har hatt hos henne hittil litt lengre tid enn jeg var vant til, siden hun jobbet alene uten assistent. Opplevde dette ikke som noe problem. Tvert imot opplevde jeg at hun tok tid å påse at behandlingen var bra. Lett å få time. Kontoret hun leier kan virke litt slitt, noe som kan skape litt usikkerhet i utgangspunktet. Men hennes dyktighet oppveier for dette.

Veldig fornøyd med tannlegen min

Klinikk: Balwinder Kaur Skrevet

Gode råd og forståelse for mine utfordringer gjør at tannlegeturen blir en positiv opplevelse!

Flott kvinnelig tannlege

Klinikk: Balwinder Kaur Skrevet

Er superfornøyd!! Føler meg sett, hørt og får den infoen jeg trenger. Får timer fort, og er generelt veldig fornøyd . I tillegg er hun flink til å gi gode råd og forklarer ting på en forståelig måte.