Hilde Randbo Kjempekjenn

Hilde Randbo Kjempekjenn er tannlege i Arendal

Siste vurderinger av Hilde Randbo Kjempekjenn

Fantastiskk!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Er så glad for at jeg har funnet henne som tannlege. Hun tar virkelig pasienten på alvor, er forsiktig og grundig. Hele teamet er fantastisk flinke og varme mennesker.

Utrolig flink!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Hilde er er meget behagelig og flink tannlege. Hun er grundig, rolig og opptatt av pasientens velvære. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor det er nødvendig. Ingenting negativt å kommentere. Jeg har heller aldri venta lenge på venterommet. Egner seg for de med tannlegeskrekk og barn. Prismessig finnes det rimeligere tannleger i Oslo, men det er verdt et par kroner ekstra for så gode tannleger. Det er ikke veldig dyrt heller. Du kan i tillegg få prisoverslag før de starter behandling.

Dyktig og rolig

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg har brukt Hilde i flere år og er veldig fornøyd. Spesielt er jeg fornøyd med at hun ikke ivrer etter å "borre det som borres kan", men at hun hele tiden vurderer opp mot bildene fra året før, og sier "dette kan være et begynnende hull, men det venter vi med, det er ingen fare ennå, og det kan hende at det stabiliserer seg på dette nivået og da trenger vi ikke gjøre noe med det". Jeg går til årlig kontroll, og har også opplevd å få god akutt hjelp ved behov for det.

Hilde er også veldig rolig og trygg, og demper den ubehagelige siden ved å gå til tannlegen (selv om jeg ikke har tannlegeskrekk så er det jo heller ikke noe jeg gleder meg masse til).

En faglig dyktig, empatisk, rolig tannlege som er ivaretar pasienten godt!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Tannlege Halvorsen er imøtekommende og lytter til pasienten. Forklarer situasjonen og ev. behandlingsformer før behandling starter. Hun gir råd for videre pleie, spesielt det en selv kan gjøre for å forebygge og best ivareta tenner og munnhygiene. Hun er lett på hånden og observerer pasienten underveis i behandlingen for eventuelle tilpasninger.
Tannlege Hilde Halvorsen kan anbefales både til voksne og barn.

Sørvis og proffesjonalitet

Bra opplevelse
Få gleder seg vel til å gå til tannlegen, men hvis man først må er dette et godt valg.
Jeg har brukt tannlegen på dette kontoret som heter Hilde og er veldig fornøyd. Hun forklarer alltid nøye hva hun gjør, og er veldig hyggelig uten at hun snakker mye og stiller spørsmål mens man ligger der ognuansettnikke kan svare. Jeg er ikke så nervøs selv, men vil tro hun er en veldig god tannlege også for dem som gruer seg veldig, siden hun er så flink til å forklare og snakke rolig og hyggelig.

Hvis jeg er på kontroll og har noe som må gjøres noe med, får jeg oppgitt ca-prisen på kontrollen sånn at jeg er forberedt på det når jeg kommer tilbake. Prisen er ikke helt i bunnsjiktet, men ikke dyrt heller. For studenter er det ganske så billig, med en god studentrabatt.

Sørvis
Jeg har flere ganger fått time på dagen når jeg har lurt på om jeg har hull pga smerter, og har også meldt avbud når situasjonen på jobb har krevd det, og bare fått en blid "det går bra" og en ny time.

Fag
Tannlegene på kontorer holder seg daglig oppdatert og er på kurs. De spør hverandre om råd når det er flere muligheter og virker som de jobber sammen som et team. Det gjør meg trygg på at se tar gode faglige vurderinger når jeg "legger tennene mine i deres hender".