Lars Train Svendsen

Autorisasjon (1990)

Sytan AS Telefonnummer32 12 71 7432 12 71 ...
Fossveien 3 3510 Hønefoss
Lars Train Svendsen er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Lars Train Svendsen

Ser du etter en god tannlege, se videre.

Klinikk: Sytan AS Skrevet

Besøkte Sytan på grunn av hull i tann som hadde stor fylling fra før. Det var liten vilje til å gi passende behandling med en gang, som ville være rotfylling og krone. I stedet ble det gjentatte besøk hos tannlegen, som boret ut stadig mer av tannen, som selvsagt ga noe smerte, og tannen knakk til slutt. Da ble det gjort rotfylling - men i stedet for å klargjøre for krone, ble tannen bygget opp med plastfylling, med usikker holdbarhet. Sytan er rimelig i utgangspunktet, men dyr i lengden når det ikke gis adekvat behandling med en gang. Forteller heller ikke hva som blir behandling, før det gjøres. Anbefales ikke.

Veldig flink.

Punktlig.
Flink.
Prisgunstig.
Har gått til denne tannlegen lenge. Han har alltid gjort en god jobb og anbefaler ikke behandling som ikke er nødvendig for å tjene mer på besøket.

Anbefales ikke for personer med tannlegeskrekk

Klinikk: Sytan AS Skrevet

Fikk akutttime hos Lars da jeg fikk en skade på ei tann som trengtes å files ned. Jeg ga beskjed på forhånd at jeg slet meg angst. Det virket ikke som tannlegen hadde oppdatert seg på hvem som kom inn neste, da han spurte om jeg skulle ha en fylling. Det endte opp med at han tok en hel undersøkelse av tennene mine med rønkten og tannsteinfjerning uten at dette var avtalt på forhånd. I tillegg ble ikke tannen filt ned slik som jeg ba om, jeg kjente ingen forskjell når jeg dro derifra. Siden jeg sliter med angst hadde jeg nok med å bare puste og klarte ikke si ifra, ikke det at jeg følte jeg hadde noen mulighet til det heller da han hele tiden holdt på i munnen min. Kommunikasjon med pasienten er noe jeg synes det er mye forbedringspotensiale med. Etter denne hendelsen har tannlegeskrekken min satt inn for fullt igjen, siden det ble gjort ting jeg ikke var konfortabel med eller hadde avtalt.

Flott tannlege

Klinikk: Sytan AS Skrevet

Har bestandig hatt tannlege skrekk, etter en traumatisk opplevelse i barndommen. Ble kvitt den følelsen etter at jeg ble så heldig og få L. Svendsen som tannlege. Alltid hyggelig å få time her, Flink. rask og forsiktig. Føler at jeg er ivaretatt når jeg sitter i stolen. Kjempefornøyd :)