Stig Anders Aarø

Kinogata 8 1650 Sellebakk

Siste vurderinger av Stig Anders Aarø

Beste tannlegen!

Klinikk: Selbak Tannlegesenter AS Skrevet

Han er hele familiens tannlegge etter at vi alle har "vervet" hverandre til denne tannlegen fordi alle var så fornøyd med servisen og tilgjengeligheten og den faglige dyktigheten!

Han foreslår bra tiltak, og sjekker alltid pris og informerer om dette på forhånd- har aldri følt meg presset til å gjøre en endring, han bare sier hva det vil koste og at jeg evt kan bestille time til dette om jeg ønsker gjøre endringene- på den måten får man valget uten å føle seg "presset" til å gjnnomføre de.

Veldig sympatisk fyr, føler meg alltid velkommen tilbake og ha husker meg fra gang til gang og det er veldig hyggelig å dra til tannlegen her!!

Til tross for at jeg har flyttet til en annen by og har en times reisevei til tannlegen- skal jeg ALDRI bytte tannlege spå lenge denne ennå eksisterer!! :)

En sympatisk og faglig dyktig tannlege

Klinikk: Selbak Tannlegesenter AS Skrevet

Han har vært familiens tannlege i 5 - 6 år. Vi har bare godt å si om det arbeidet han har gjort. Han er meget nøye og stiller svært store krav til seg selv. Har opplevd at han selv ikke var fornøyd med et kronearbeide og selv foreslo å bestille ny krone. Han er flink til å fortelle om eventuelle arbeider med alternativer, samtidig som han ikke prøver å få deg til å velge det dyreste. Når han også har en sympatisk fremferd, er det hyggelig å benytte ham.