Stig Anders Aarø

Stig Anders Aarø er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stig Anders Aarø

Kan ikke bli bedre !

Kjent han i flere tiår.
Lytter til pasientens plager og observasjoner. Han gir meget gode forklaringer på symptomer og plager - og hva som bør gjøres.
Meget rimelige priser i forhold til hva jeg hører folk betaler til andre tannleger.
Alltid blid og imøtekommende.
Jeg har aldri gruet meg til «å gå til tannlegen»!

Stig Anders Aarø

Klinikk: Selbak Tannlegesenter AS Skrevet

For en mann! Jeg har blitt mishandla og misbrukt, tatt kvelertak på av eksen min, har ikke klart å gjøre noe hos en tannlege på 27 år! Nå har jeg vært hos han 3(!) ganger, fått rotfylt en tann og skal tilbake en gang til for ett hull og fyllinger, han ser hele mennesket og angsten du sliter med, veldig rolig og bedagelig, snakker deg igjennom prossessen, jeg har prøvd flere igjennom åra men de har ikke fått inn speilet en gang i munnen!
Tusen takk for at det finnes tannleger som deg, må gruer jeg meg engang ikke til neste gang 💪🏼

Beste tannlegen!

Klinikk: Selbak Tannlegesenter AS Skrevet

Han er hele familiens tannlegge etter at vi alle har "vervet" hverandre til denne tannlegen fordi alle var så fornøyd med servisen og tilgjengeligheten og den faglige dyktigheten!

Han foreslår bra tiltak, og sjekker alltid pris og informerer om dette på forhånd- har aldri følt meg presset til å gjøre en endring, han bare sier hva det vil koste og at jeg evt kan bestille time til dette om jeg ønsker gjøre endringene- på den måten får man valget uten å føle seg "presset" til å gjnnomføre de.

Veldig sympatisk fyr, føler meg alltid velkommen tilbake og ha husker meg fra gang til gang og det er veldig hyggelig å dra til tannlegen her!!

Til tross for at jeg har flyttet til en annen by og har en times reisevei til tannlegen- skal jeg ALDRI bytte tannlege spå lenge denne ennå eksisterer!! :)

En sympatisk og faglig dyktig tannlege

Klinikk: Selbak Tannlegesenter AS Skrevet

Han har vært familiens tannlege i 5 - 6 år. Vi har bare godt å si om det arbeidet han har gjort. Han er meget nøye og stiller svært store krav til seg selv. Har opplevd at han selv ikke var fornøyd med et kronearbeide og selv foreslo å bestille ny krone. Han er flink til å fortelle om eventuelle arbeider med alternativer, samtidig som han ikke prøver å få deg til å velge det dyreste. Når han også har en sympatisk fremferd, er det hyggelig å benytte ham.