Tommy Berg Larsen

Autorisasjon (1990)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Narvik Telefonnummer76 94 15 5176 94 15 ...
Dronningens gate 23 8514 Narvik
Tommy Berg Larsen er tannlege i Narvik

Siste vurderinger av Tommy Berg Larsen

Tommy tannlege - en av norges dyktigtigste tannleger

Et sykkeluhell i -96 resulterte i sju istykkerslåtte jeksler. Dette
var en helt forferdelige opplevelse for meg, som inntil da hadde hatt så godt som prikkfrie tenner. Etter to, tre besøk hos Tommy tannlege, inkludert avstøpning og "på-pusling" av små implantat-biter, ble tanngarden så god som gull igjen. Jeg ble nøkternt forespeilet at sementen som ble brukt hadde en forventet levetid på ti år. Den har nå holdt dobbelt så lenge, og det var først nylig at det ikke uventet løsnet en bit. Jeg vurderte å reise til Narvik for å få ordnet dette, men etter å ha konferert med Tommy tannlege på telefon, ble jeg anbefalt et par tannleger her i Oslo hvor jeg bor. Stor takk til Tommy Berg Larsen, som er en meget kompetent og forståelsesfull tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Har gått noen år til Tommy nå og er storfornøyd. Han er forsiktig og forklarer hele veien hva han gjør, men en og annen spøk innimellom.

Når jeg ramlet inn i resepsjonen med tannverk fikk jeg time mindre enn to timer senere. Dette var på en fredag og jeg hadde regnet med å vente til neste uke. Kjempestjerne i margen for den!

Ser for meg at han og de andre to på klinikken må være glimrende for de som har tannlegeskrekk.

Helt klart en av de bedre tannlegene!

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Ikke nok med at han kan være en liten spøkefugl, men han er en utrolig hyggelig kar som vet hva han gjør! Hørte på meg, fikk svar som jeg forstod og forklarte meg røngtenbildet og hva han så. Anbefales!

Fantastisk flinke!

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Både Tommy og Mats er superflinke, og jeg anbefaler dem på det varmeste! Godt tatt i mot av hyggelige assistenter og tannlegene er forsiktige og varsomme, men kan også slå av en spøk, så det ikke blir for alvorlig å kjedelig å sitte i stolen, hehe.