Erik Hedels

Erik Hedels er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Hedels

Veldig hyggelig og tillitsvekkende

Klinikk: Erik Hedels Tannlege Skrevet

Erik er veldig flink, forklarer og viser slik at du føler det trygg. Klart den beste tannlegen jeg noen gang har hatt.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Erik Hedels Tannlege Skrevet

Tannlege Erik Hedels er en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste. Han er ryddig og profesjonell. Han er meget serviceinnstilt og tålmodig. Hedels er flink til å forklare underveis noe som gjør det betryggende å være på tannlegebesøk. Han gir mange gode råd og anbefalinger og er en tannlege til å stole på.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Erik Hedels Tannlege Skrevet

Erik Hedels er en fantastisk tannlege. Faglig dyktig, empatisk og behjelpelig utover det som kan forventes.
Ved kostbare inngrep bruker han mye tid på å hjelpe til med å finne støtteordninger for å få støtte til tannlegeutgiftene.
Min kone har tannlegeskrekk og har fåt fantastisk hjelp med dette.

Hedels får mine beste anbefalinger :-)

Klinikk: Erik Hedels Tannlege Skrevet

Jeg har hatt denne tannlegen i over 20 år (mao. siden før han startet for seg selv). Han er svært dyktig i faget sitt, og han er en skikkelig hyggelig og real person.

Han har også noen "tekno-nerd" tendenser, noe som gjør at han til enhver tid får med seg og tar i bruk det nyeste innen utstyr og teknologi.

Hedels får mine beste anbefalinger.

Utrolig bra tannlege

Klinikk: Erik Hedels Tannlege Skrevet

Har vært hos han noen år, og jeg er utrolig fornøyd med han. Jeg kan ikke komme på noe negativt, å si om han. Han har et behagelig vesen, og han lurer deg ikke. Trenger du flere og dyre behandlinger er han fleksibel, med hensyn til dine utbetalinger/lønn etc.
Kan trygt anbefale han for alle. Har også sittet på venteværelset hans og andre pasienter har snakket svært positivt om han.