Lill Terese Indridadottir

Solbygg Tannlegesenter - Avdeling Sørlandsparken, Solbygg Tannlegesenter avd Lund Kvinne, 33 år

Autorisert 2011

Agder Allé 4 4631 Kristiansand S

Siste vurderinger av Lill Terese Indridadottir

Fornøyd

Klinikk: Solbygg Tannlegesenter - Avdeling Sørlandsparken Skrevet

Hun er utrolig tolmodig tannlege. Veldig fornøyd med henne. Hun skjønte meg godt. Og hjalp meg så fort jeg trengte det. Lett å snakke med.

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Solbygg Tannlegesenter avd Lund Skrevet

Tannlegen fremstår som svært profesjonell, ærlig og har har høyt kunnskapsnivå. Hun er utrolig hyggelig, tar seg alltid god tid til å lytte, forteller hva hun gjør og hva redskapene er til under arbeidet. Hun er også oppriktig interessert i deg som pasient.

Jeg anbefaler tannlegen og tannlegesenteret til alle jeg kjenner. I tillegg tllbyr Solbygg studentrabatt til deg som er student, og de har gode priser som passer for oss som er under utdanning. Lokalene er også svært rene, senteret har topputstyr og kunnskapsrike tannleger og tannpleiere.

Ærlig, tar inn på kort varsel, følger opp, stolt av jobben sin

Klinikk: Solbygg Tannlegesenter - Avdeling Sørlandsparken Skrevet

Hun er ærlig og sier det som det er. Hun konsulterer gjerne flere andre tannleger eller spesialister dersom noe skulle være uklart.
Hun stiller opp på kort varsel og følger opp også etter behandling når det er behov.
Hun anbefaler aldri trekking av tenner dersom det kan løses på andre måter, selv om det skulle være en jeksel man strengt tatt ikke har bruk for.

Svarer på spørsmål og sjekker gjerne ut dersom hun ikke har svaret og spør alltid om det er noe mer pasienten lurer på før h*n går.

Hun er grundig og ærekjær, hun er meget nøye på å gjøre en god jobb og vil ikke utføre en behandling hun mener ikke vil holde. Hun legger også frem flere alternative behandlinger dersom det er mulig, samt informerer pasienten om fordeler og ulemper ved de ulike behandlingen.

Må også nevne at kontorene er alltid har vært rene og pene når jeg har vært der og resten av betjeningen er også høflige og serviceinnstilte.