Sissel Helgetveit

2006

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Sissel Helgetveit Prisliste

Sissel Helgetveit Telefonnummer32 83 52 9432 83 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Sissel Helgetveit er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Sissel Helgetveit

DRAMMENS BESTE TANNLEGE!

Klinikk: Sissel Helgetveit Skrevet

Sissel og kompani er ENESTÅENDE!!
Mange års erfaring i redusert tannkvalitet var utfordrende.
Det å da "velge" et tannlegekontor er viktig.
Type "tannlegskerekk" gjorde meg til den krevende kunden.
Sissel og Co var meget gode i samtlige ledd av prosessen. Føler meg også ALLTID velkommen, trygg, ivaretatt og satt pris på. Tommel OPP!

Den beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg anbefaler Tannlege Sissel Helgetveit, jeg liker hennes måte hun behandle meg som pasient. Det er lett å spør om prisen og er lett i henne, jeg føler meg trygg og jeg er motivert til å besøke tannlege oftere enn før. Hun er veldig hyggelig tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske, og har dessverre levd etter tankegangen "så lenge det ikke gjør vondt, så trenger jeg ikke gå til tannlegen". Så kom den dagen for ikke så lenge siden jeg begynte å få sikkelig vondt, og jeg måtte få en akutt-time.

Etter å ha lest om mange forskjellige tannleger kom jeg over Sissel, og bestemte meg for å ringe til kontoret hennes! Det er noe det beste jeg har gjort. Jeg fikk time på dagen, hun tok seg god tid til å forklare meg hva som var problemet, hva hun holdt på med da hun undersøkte tennene og var veldig rolig hele tiden. I tillegg tok hun seg tid til en prat både før og etter undersøkelsen.

Jeg har vært der i etterkant på vanlig undersøkelse, og blir alltid tatt godt i mot med fantastisk service. Prisen er også helt grei! Sissel er en tannlege jeg absolutt kan anbefale!

Uovertruffen hyggeligste og flinkeste.

Klinikk: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg lette meg gjennom jungelen av tannleger før jeg endte opp på Sissel Helgtveits kontor.
Hatt tannlegeskrekk siden tørrbor pedaldrevets tid. Skole tannlgen fikk før betalt per borring så de hadde "assistenter" som holdt deg med tvang og tvinget opp munnen så tannlegen kunne borre til du kjente lukten av brent tann. Før vann kjølende og bedøvelse ble tilbudt var mange skoletannleger med på å ødelegge oss som vokste opp på 70 tallet. Derav skrekken for alle tannleger. Etter å ha truffet denne lugne og alvortagende tannlege fikk hun meg i stolen og utredet alle mine feil.
Hun er en perfekt person for sitt fag da hun LYTTER TIL OSS PASIENTER. HUN ER ENESTÅENDE. Kjempe fornøyd pasient xxx

Flink og behagelig

Klinikk: Sissel Helgetveit Skrevet

Kjempefornøyd. Jeg sliter med oppkast når jeg får ting i munnen. Hun gjør tannlegebesøket så bra det er mulig for meg. Anbefales!