Anne Gine Weberg

Anne Gine Weberg er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Anne Gine Weberg

Beste tannlegen

Klinikk: Anne Gine Weberg Skrevet

Kort ventetid, spesielt hvis det haster, hyggelig personell ellers også. Anne er veldig imøtekommende og hyggelig, og har forståelse og kan tilrettelegge deretter hvis man skulle ha tannlegeskrekk.

Kjempe tannlege

Klinikk: Anne Gine Weberg Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Aldri lang ventetid og er relativt enkelt å få time. Hun er opptatt av at pasienten ikke skal ha det vondt og har gjort en meget solid jobb under alle mine behandlinger. Gjør kun det som er nødvendig å behandle og gir tips om mulige kommende tann problemer som må tas etter hvert.
Meget fornøyd og kommer aldri til å bytte.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Anne Gine Weberg Skrevet

Anne Gine er ein fantastisk tannlege! Ho tek deg som pasient på alvor, er grundig, effektiv og svært hyggelig. Øvrig personale på kontoret er og veldig imøtekommende.

Sjølv om eg har flytta er det ikkje aktuelt å bytte tannlege, ho et verdt kjøreturen. Anbefales!!!

Grundig, effektiv og dyktig.

Klinikk: Anne Gine Weberg Skrevet

Mine tenner er ikke de beste. Både broarbeider og kompliserte hull er utført svært bra av AGW.

Hun er svært grundig, jobber effektivt og ikke minst viktig, hennes arbeider er veldig holdbare.

grundig og behagelig

Klinikk: Anne Gine Weberg Skrevet

Grundig og behagelig tannlege som tar deg på alvor. Føler meg trygg i tannlegestolen med AGW som tannlege. Utfører arbeidet profesjonelt. Er også trivelig å prate med.