Inge Andre Teigen Lima

Lindbergbakken 2 2318 Hamar

Siste vurderinger av Inge Andre Teigen Lima

Den beste tannlegen, Inge Lima

Klinikk: Stadion Tannklinikk Skrevet

En flink, hyggelig,morsom, omtenksom, og raus tannlege. Ikke bare Inge er hyggelig og flink, men også alle hans ansatte. Gruer meg aldri til å besøke Stadion Tannklinikk😊

Veldig flink

Klinikk: Inge Lima Skrevet

På denne klinikken har jeg med "tannlege skrekk" fått perfekt behandling. Vennlig bemøtende og forklaringer om hele prosedyrene.
Inge Lima er meget profesjonell i sitt utøvende med flinke tannskjøtersker til hjelp.
Inge med personell er veldig hyggelige, og både humør og humor er alltid på topp.
En klinikk og rekommandere.

En tannlege jeg ikke vil anbefale

Klinikk: Stadion Tannklinikk Skrevet

Jeg var til konsultasjon hos tannlege Lima. Bakgrunnen for timen var blant annet smerter i kjeven og hodepine, og jeg lurte på om dette kom av en tann jeg har hatt problemer med tidligere. Det viste seg å være riktig. Det ble tatt bilder, og ut av bildene bekreftet både tannlege og tannpleier at man hadde funnet noe som måtte behandles. Tannlege Lima snakket om å henvise videre til en som kunne operere ut tannen, men ville først konsultere en annen tannlege. Det ble avtalt at han skulle ringe meg noen dager senere for å avtale hva vi skulle gjøre videre.

Han ringte ikke. Jeg ventet en uke før jeg ringte tilbake selv, men fikk beskjed om at han var borte hele den uka, og at han på mandag skulle ringe tilbake. Da jeg fremdeles ikke hørte noe ringte jeg, og fikk beskjed om at han skulle ringe tilbake senere på dagen. Det gjentok seg dagen etter. Da sendte jeg en mail med beskjed om å ta kontakt, men hørte fremdeles ikke noe. Jeg fant meg da en annen tannlege.

For den konsultasjonen jeg var på betale jeg 1490,- En pris langt over det jeg hadde regnet med for en slik konsultasjon. Penger jeg ikke har fått noe igjen for, annet enn tre ekstra uker med tannpine.