Anders Engesbakk

Klinikk

Tromsø Tannlegesenter

Storgata 25 9008 Tromsø

Siste vurderinger av Anders Engesbakk

Svært dyktig og flink til å lytte!

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Han er veldig flink til å hører hva som er av plager og går gjennom mulighetene sammen med deg. Sier så klart hva han anbefaler.

Selve behandlingen er også helt perfekt. Han er flink og ikke brå eller voldsom.(noe jeg har opplevd med andre tannleger)
Han tar seg god tid og er forberedt når du kommer. Er alltid kjempe fornøyd når jeg er ferdig og følte besøket var verdt det. Nøler aldri med å bestille en time og har alltid blitt bedre av de behandlingene han har gjort.

Har litt tannlege skrekk, men han fikk meg til å føle meg veldig trygg.

Anders, du gjør en kjempe god jobb! Bare fortsett akkurat sånn som du gjør!

Toppkarakter!

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos.
Jeg har alltid utsatt tannlegebesøk til det var helt nødvendig, men etter besøk hos han gleder jeg meg til neste gang.
Utrolig dyktig og trivelig, man føler seg godt tatt vare på.

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Forsiktig, tålmodig, hyggelig og veldig flink. Har aldri følt meg så trygg i tannlegestolen før! Anbefales på det varmeste dersom du har tannlegeskrekk.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Anders Engesbakk er en super tannlege. Han oppleves som flink dyktig, hyggelig og har et beroligende vesen. Blir i godt humør av han. Begynte hos Engesbakk på grunn av studentrabatten, men kommer til å fortsette der etter studietiden fordi jeg er så fornøyd :)

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Trivelig, blid, rolig og empatisk tannlege. Han er dyktig i faget og har en personlighet og arbeidsmetode som faktisk gjør tannlegebesøket til en positiv opplevelse. Han forteller litt underveis hva det er han gjør og er oppriktig opptatt av at behandlingen skal være minst mulig ubehagelig.