Einar Sturle Eiking

Autorisasjon (1992)

Einar Eiking Telefonnummer56 14 41 0056 14 41 ...
Kleppevegen 75 5300 Kleppestø
Einar Sturle Eiking er tannlege i Askøy

Siste vurderinger av Einar Sturle Eiking

Definitivt den beste tannlegen.

Klinikk: Torvgarden Tannklinikk Skrevet

Frem til Einar dukket opp var det å gå til tannlegen et sant helvete. Men takket være han har det å gå til tannlegen blitt en hyggelig affære. Elsker den teite humoren hans,de utroligste spørsmål han forventer å få svar på mens du ligger der med kjeften full av ting. og hvor flink han er til å berolige vis han merker du har vondt. Må ikke glemme tannpleier Mona heller. De er helt fantastisk begge to.

En behagelig,hyggelig tannlege

Klinikk: Einar Eiking Skrevet

Etter å ha gruet meg i noen år for å gå til tannlegen så tok jeg turen til Einar eiking for å sjekke tennene mine og få orden på de.
Gruet meg og hadde ikke lyst men det å komme inn der og ha en slik behagelig tannlege gjordet at jeg fikk slappet av. Han snakket og forklarte hva han gjordet. Spurte om jeg hadde ondt osv.
Kan ikke klage på servicen eller noe.
Tar gjerne turen til tannlegen igjen nå.

Dyktig!!

Klinikk: Einar Eiking Skrevet

Hadde jeg ikke flytter, hadde Eiking vært stuck med meg ennå:)
Dyktig i faget sitt og vet hva han gjør,snakke tøyet er på plass i positiv forstand-spør helst spørsmål man må svare utfyllende på til tross for alle remediene han ha satt fra seg i munnen min,så det har nok dukket opp noen artige samtaler mens en har sittet i tannlegestolen:) anbefaler virkelig Eiking på det varmeste!!

Hyggelig og prater lett

Klinikk: Torvgarden Tannklinikk Skrevet

Behagelig , men kunne av og til forklart litt mer underveis hva han gjør .. Prøver alltid å gjøre pasienten fornøyd . Finner på mange lure løsninger som ikke blir for kostbart om en har dårlig økonomi..

Dyktig tannlege

Klinikk: Einar Eiking Skrevet

Einar kan irritere en stein, men jeg elsker han!! Han vet hva han roter med inni kjeften, og han vet hvordan han skal bruke sin egen og. Ingen er flinkere enn han til å stille et spørsmål du bare må svare på, Ken ikke kan fordi han har stappet kjeften din full av alle slags greier! Han inngir tillit, og sammen med tannlegepleieren Mona, skaper de et godt miljø å få være en del av en liten halvtime. Einar har vært min tannlege siden han startet opp egen praksis for ca 16-17 år siden, og så lenge han kan holde i et bor uten å skjelve på hendene, kommer han til å være min faste tannlege :-D