Donata Kubak

Autorisasjon (1992)

Lørenskog Tannklinikk AS Telefonnummer67 90 17 9067 90 17 ...
Skårersletta 18, 3. etg. 1473 Lørenskog
Donata Kubak er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Donata Kubak

Ikke beste behandling

Klinikk: Lørenskog Tannklinikk AS Skrevet

Jeg er ikke fornøyd.jeg vært første gang for undersøkelsen, men min tunga, tannkjøtt Ble skadet. Jeg viste ikke hva er status på mine tenner, hvor mange hul er der. Hvor går videre. Bare undersøkelse med bilde koste 1150 kr jeg synes er veldig dyrt.

Veldig, veldig, veldig bra.

Klinikk: Lørenskog Tannklinikk AS Skrevet

Jeg har gått til Donata i mange år. Positiv opplevelse hver gang. Anbefalles! Hun er nøye, skånsom og har gode priser!

Beste tannlege

Klinikk: Lørenskog Tannklinikk AS Skrevet

Hun er dyktig. Du føler deg trygg. Alltid tid til å hjelpe deg i telefonen om du har noen spørsmål. Hatt Donata i mange år. Beste tannlege.

Best of the best!

Klinikk: Lørenskog Tannklinikk AS Skrevet

I have a strong gag reflex. Hadnt been to a dentist in 8 years. After reading about her i finally decided to get an appointment. I was sceptical ofcourse. But now i have been to her twice in two weeks and not once did i gag. She is brilliant. She explains the process and tells you to spit as many times as you want during the procedure. She basically gives you control. 10 stars to her.

Hyggelig og forståelsesfull

Klinikk: Lørenskog Tannklinikk AS Skrevet

Donata er hyggelig, flink og forståelsesfull. Aldri problem med å få hjelp. Hyggelig assistent! Familien har brukt Donata i flere år.