Tore Norderval

Tlf: 950 02 200

Siste vurderinger av Tore Norderval

Dyktig og empatisk

Klinikk: Tore Norderval Skrevet

Jeg har blitt anbefalt den tannlegen av min tannlege i Stavanger siden jeg pendler til Bergen. Jeg tåler ikke bedøvelse og må ha en som bruker litt tid på forberedelsene til tannfylling.
Inntrykk etter besøk var over alle forventninger :-)
ellers
Kontoret er moderne, gode transport forbindelse og parkering / tja betalt men det er forståelig .../
Du får flere påminnelser om time og treffer vennlig personalet
Anbefales !

Superflink!

Klinikk: Tore Norderval Skrevet

Tore Norderval er flink til å snakke med pasienten, og bruker gjerne humor hvis det passer. Han forteller hva han skal gjøre og hvorfor, og unnskylder dersom noe føles ubehagelig for pasienten. Jeg har hatt tannlegeskrekk og holdt meg unna tannlegene noen år etter at jeg ble voksen, men går nå årlig til sjekk og er ikke redd for å bore eller trekke. :D

Utrolig grei fyr!

Klinikk: Tore Norderval Skrevet

Han reddet meg en morgen etter en lang natt med tannverk og selv om han aldri hadde sett meg før og jeg ikke hadde bestilt time, så bestemte han seg for å bruke tid på meg.

Han er hyggelig, behagelig og effektiv.

Jeg hadde en del å jobbe med da jeg startet hos han og veldig ofte gjorde han arbeid i mer enn en tann når jeg først var bedøvet på et sted. Genialt både tidsmessig, økonomisk og for de som absolutt ikke liker å gå til tannlegen.

Flink i arbeidet sitt og snakker med deg underveis så du vet hva som skjer.

Han holder til i moderne, lyse, trivelige lokaler.
De andre som jobber der er alltid blide og service innstilte.

Absolutt en tannlege jeg kan anbefale!

Verdens beste tannlege?

Klinikk: Tore Norderval Skrevet

Han er utrolig flink og grei.
Jobber veldig effektivt.
Tar seg tid til å vente på at bedøvelsen virker.

Bra for de med tannlegeskrekk :)

Klinikk: Tore Norderval Skrevet

For meg som har vært skikkelig redd for å gå til tannlegen så har Tore Nordeval vært fantastisk flott. Han er flink, nøyaktig, rolig og grei og er meget serviceinnstilt. Nå klarer jeg å gå til tannlegen alene og jeg har tilogmed rotfylt og trekt. Absolutt å anbefale for sikkert alle, men iallfall for de som er redd for tannlegen.