Joachim Scott Erenius

Joachim Scott Erenius er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Joachim Scott Erenius

Min tannlege sen 25 år tilbake

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Ingen tannlege jeg har brukt meg av er i nærheten av Joahcim`s motoriske ferdigheta. Klar i sine vurderinger å snabb som bara det, og svært imøtekommende person. ANBEFALES på det sterkeste. Jeg føler meg bra der og har sovnet i stolen hos han!! Det sier noe om å føle seg bekvem i stolen!! Dess uten da underviser han på fakultetet for tannleger og det bekrefter hans interesse for utvikling av sitt yrke som han er stolt av..... og god representant for.

Profesjonell

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Profesjonell og behagelig tannlege. Kan anbefale på det sterkeste. Gir gode råd og gir rask behandling. Veldig profesjonelt utstyr som gjør det til en bedre opplevelse.

Beste Tannlegen i Oslo

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Joachim Scott Erenius er en meget hyggelig og utrolig flink tannlege. Hatt tannlegeskrekk siden barneskolen
inntil jeg møtte denne flinke mannen. Merker ikke at han setter bedøvelse engang og han er veldig flink med folk som har skrekk ;) Resultatet blir strøkent og har aldri hatt så fine tenner som nå

Veldig fornøyd!

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Veldig fornøyd med Joachim som tannlege. Han er dyktig og fremstår meget profesjonelt. Tar seg god tid til å lytte og forklare det jeg lurer på.