1993

Kjersti Hjelmesæth Nordli er tannlege i Holmestrand

Siste vurderinger av Kjersti Hjelmesæth Nordli

Utfører under!

Klinikk: Kjersti Hjelmesæth Nordli Skrevet

Jeg trodde aldri jeg noen gang ville komme over tannlegeangsten min. Nordli har gitt meg troen tilbake. Hun er rolig og behagelig og guider meg hele veien gjennom de minuttene jeg sitter i stolen. Forståelse for at jeg til tider er redd, og tydeligvis kunnskap om redde pasienter - både på mellommenneskelig og faglig nivå. I tillegg har jeg en avtale om at de ringer meg et par dager før timen i stedet for å sende kort en uke eller to i forveien. Dermed trenger jeg ikke å grue meg så lenge, og skulle jeg falle for fristelsen å si at det ikke passer, smiler de vennlig i andre enden og gir meg et nytt alternativ på sekundet. Før i tiden var jeg ikke til tannlegen fra jeg var 18 til jeg var nærmere 40. Forsynet har gitt meg sterke tenner, så det ble ikke helt krise, men i løpet av disse årene vokste tannlegeangsten meg langt over hodet. Nå går det i grunn ganske greit å møte opp. Litt nervøs rett før timen, men Nordli gir meg grunn til å slappe av, og det går egentlig ganske greit :) Super tannlege!!!