Espen Søyland

Autorisasjon (2012)

Nohre Berg Tannklinikk Telefonnummer32 12 10 0832 12 10 ...
Kong Rings gate 16 3510 Hønefoss
Espen Søyland er tannlege i Ringerike og Oslo

Siste vurderinger av Espen Søyland

Kjempe bra

Klinikk: Søyland Tannklinikk Skrevet

Espen er en kjempe dyktig ung tannlege med stor fremtid. Moderne teknologi og hyggelig stemning i en familiebedrift.

Kjempefornøyd

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på noen år og hadde moderat tannlegeskrekk. Da jeg til slutt ble nødt til å gå var jeg ganske redd for de kommende behandlingene, men det var bortkastet frykt. Espen Søyland er veldig flink og er en veldig behagelig person. Han er ypperlig for alle med tannlegeskrekk. Jeg hadde flere behandlinger hos han, blant annet rotfylling og krone, noe som ble godt utført. Jeg merket knapt noen smerte. I tillegg er han veldig god på å sette bedøvelser, kjenner knapt sprøyta. Espen Søyland er også veldig hyggelig og blid, og virker til å være en omsorgsfull person. Alt i alt er han veldig dyktig på flere måter. Nå gruer jeg meg ikke til tannlegetimene mine lenger.

God service til uslålig pris

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Etter at jeg ble student begynte jeg å bruke tannlegene til SiO, og har ikke angret ett sekund. Denne tannlegen er hyggelig, effektiv og kommer med gode råd når jeg spør. Han er streng, men samtidig hyggelig og flink. Jeg har aldri syntes det har vært problem å gå til tannlegen, og denne tannlegen har ikke endret på det.

På de nye nettsidene til SiO ser jeg at han kun jobber én dag i uka, men hver gang jeg har vært der har også han vært der.

Damene i luka/resepsjonen er ikke mye til hjelp når man kommer. Men etter at jeg hadde lært meg systemet om at man må taste inn fødselsnummer på innloggingsskjermen ved siden av luka når man kommer er det få eller ingen dårlige opplevelser hos denne tannlegen.

Siden det er så mange studenter som ønsker tannlege hos SiO er det ofte lange ventetider. Men heldigvis har de et system for å få akuttime når det trengs.

Trygge hender

Klinikk: Søyland Tannklinikk Skrevet

Jeg trodde jeg hadde pådratt meg tannproblemer som ville bli både dyre og smertfulle å fikse. Jeg hadde et stort hull der en gammel plastfylling hadde falt ut, og jeg hadde ventet i det lengste med å behandle det.

I stedet for å gå tilbake til min gamle tannlege, forsøkte jeg Espen Søyland, og det er jeg glad for. Espen var rolig og beroligende selvsikker hele tiden, men det var tydelig at det var en liten utfordring å bygge opp tannen igjen på en måte der jeg unngikk mer omfattende arbeid.

Det var også behagelig smertefritt. Jeg har tidligere trodd bedøvelse først og fremst skulle døyve smerten. Jeg kan ikke huske å ha opplevd en helt smertefri tannlegebehandling før. Nå vet jeg at det også er mulig.

Flink på tenner og god på å kommunisere

Klinikk: Søyland Tannklinikk Skrevet

Espen har trukket flere av visdomstennene mine. Han er god til å fortelle hva som skal skje, svarer villig vekk på spørsmål og forklarer hva som foregår underveis. Jeg hadde blant annet ikke tatt bedøvelse i munnen før, og det fiksa Espen bra. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men kan se for meg at Espen ville vært bra å gå til dersom man hadde det.

Han virker også svært faglig oppdatert og kunnskapsrik, noe jeg satte pris på.

Han driver tannlegekontoret med sin far, og mor er tanntekniker. Det fører til noen morsomme og interessante familiedynamikker man kan humre av mens man sitter i stolen.