Elisabeth Tyri Fagerberg

Storo Storsenter Tannklinikk Priser mangler

Siste vurderinger av Elisabeth Tyri Fagerberg

En flott tannlege

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Elisabeth er trygg, og hun er blitt ratet av Forbrukerrådet som et av de beste valgene da de gjorde sin store undersøkelse. Samtidig kaster hun ikke bort tiden, og tar deg gjerne innimellom om det er en krise på gang.
Det kan nok koste en del å gå til henne, men går du regelmessig vil de store kostnadene kunne unngås.
Hun er mitt førstevalg.

Dyktig tannlege

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Elisabeth er en dyktig tannlege som aldri gjør ting som er unødvendig. Samtidig er hun veldig koselig og hjelper deg med å slappe av i tannlegestolen ved å skravle om hverdagslige ting. Vi er veldig fornøyde med henne som tannlege!

Flink og behagelig tannlege

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg har aldri likt å gå til tannlegen, spesielt etter at jeg måtte ha regulering i flere år. Etter at jeg kom til Elisabeth har jeg sluttet å grue meg. Hun er alltid hyggelig, prater om alt mulig, forteller om seg selv og sin familie, og gjør deg rolig.

Det er sjelden eller aldri forsinkelser, og jeg er ferdig på et blunk.

Anbefales.

den beste tannlegen

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Har gått til Elisabeth siste 10 årene. Har bestandig vært redd for tannlegen, men Elisabeth er veldig rolig og snill, og jeg føler meg bestandig trygg .
Elisabeth er også en veldig flink tannlege, og hun har gjort en veldig bra jobb med mine tenner.
Kommer til å fortsette å gå til henne og tannpleier hege

Gullende god!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Elisabeth er en fantastisk tannlege(all den tid du kan bruke "fantastisk" om tannleger...).
Hun er blid, effektiv og gjør aldri noe uten din godkjennelse.

Prismessig er det innafor og for de med tannlege-skrekk vil jeg absolutt anbefale Elisabeth.