Storo Storsenter Tannklinikk

Vitaminveien 9 0485 Oslo
Storo Storsenter Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Storo Storsenter Tannklinikk

Veldig bra!

Tannlege: Kaj Odd Storetvedt Skrevet

Jeg går som regel til en annen tannlege, men pga covid-19, har de kun akutt timer til den tannlegen som er der den dagen. Så jeg fikk time hos Kaj Storetvedt.
Jeg sliter med angst(både det å gå til tannlegen, men også en kjempeangst for tennene mine)
Han møtte meg med et smil,
han tok seg god tid til å se på meg, og til å lytte. Fremstår som kunnskapsrik, rolig, humoristisk, lun og trygg.
Kom med gode råd og svarte på alle de tusen spørsmålene jeg kom med.

Kunnskapsrik og trygg

Tannlege: Kjetil Freddy Reppen Skrevet

Jeg har gått til han snart 20 år nå. Han er rolig, kunnskapsrik og jeg stoler 100% på han.
Han gir gode råd, og overbehandler ikke. Prismessig er det litt dyrere å gå hit, det er det verd! Og det tror jeg jevner seg ut alt i alt. For han prakker ikke på deg unødvendig behandling som potensielt blir veldig dyrt. Han behandler ikke tennene unødvendig og har gode løsninger.
Jeg føler at han bruker god tid og informerer godt hva som er status på tennene mine

Hyggelig og profesjonell tannlege

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Simon som tannlege. Han var hyggelig, tok seg god tid, og prøvde på ingen måte å overbehandle. Litt dyrt, men kommer likevel til å fortsette å gå til ham.

Veldig dyktig og serviceinnstilt tannlege

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

Simon er absolutt den beste tannlegen jeg har vært hos, og man merker at han er veldig interessert i faget sitt. Han tar seg alltid god tid til å forklare de ulike alternativene man han, eventuelle fordeleler og ulemper, og oppgir prisen på de ulike behandlingene. Han stiller også høye krav til seg selv, og gir seg ikke før resultatet er tipp topp.

Dyktig og pålitelig.

Tannlege: Simon Furre Amundsen Skrevet

På samme måte som de øvrige tannlegene ved Storo Storsenter Tannklinikk er dette en seriøs tannlege som ikke gjør ting vanskeligere og dyrere enn nødvendig.
Dette er også tannklinikken man går til for en "second oppinion" hvis man føler at det kan være ugler i mosen..