Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 18. apr I morgen 19. apr Lør 20. apr Søn 21. apr Man 22. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Dyktig tannlege som tar seg tid til pasienten

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er tannlege som alltid møter meg med et godt humør når jeg setter meg i stolen. Hun er dyktig til å forklare situasjonen rundt tannhelsen min samt gir meg gode råd til å forebygge ev. problemer.

Kunnskapsrik og nøye

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Jannie i flere år nå, og er imponert over hennes faglige dyktighet. Da jeg i 2019 bestemte meg for å bytte tannlegesenter for å få det næmere jobb, var jeg inne på denne nettsiden og så at folk var fornøyde med Jannie. På første time, så hun at tannstillingen på visdomstennene nede var litt avvikende fra det typiske, og tok noen ekstra bilder og undersøkelser. Hun fant ut av at jeg hadde retinerte visdomstenner, med syste som spiste seg inn på kjevebeinet og også nærmet seg en nerve. Ikke lenge etter fikset en kollega (kjevekirurg) av henne selve operasjonen og jeg ble fulgt opp av Jannie i ettertid. Tannleger jeg har hatt før Jannie, hadde ikke reagert på dette. Men alt er i orden nå, og jeg har fortsatt å gå til henne for rutinekontroller.
Jeg anbefaler Jannie til alle, også de med litt tannlegeskrekk (som meg selv). I tillegg til at man føler seg ivaretatt og at hun er faglig dyktighet, er hun også veldig sprudlende og morsom.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gikk først til Jannie som akuttime pga plutselig veldig vondt.. Nå, noen år og flere behandlinger senere er tannhelsen min bedre enn på mange år, og har hatt minimalt med ubehag på veien.

Jannie er dyktig, hyggelig, blid, profesjonell og veldig flink til å få deg som pasient til å slappe av og føle deg vel.

Kort sagt - beste tannlegen jeg noengang har hatt! Anbefales absolutt :)

Utrulig flink!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrulig flink! Anbefaler hun til alle som har litt tannlegeskrekk. Hun tar ting rolig, men er alikevell effektiv.

Effektiv, proff og nøyaktig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Svært dyktig og hyggelig tannlege.

Om du er nervøs for å gå til tannlegen er Jannie absolutt å anbefale.