Jannie Holte Biering

Oslo Tannlegesenter AS
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Rask og effektiv - god oppfølging og forståelse for tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har benyttet Jannie som fast tannlege hos Oslo Tannlegesenter AS i snart tre år og er godt fornøyd. Siden jeg har tannlegeskrekk er det viktig for meg å ha en tannlege som jeg har tillit til og som forstår at selv voksne kan ha skrekk for å gå til tannlegen.

Jennie har gitt meg en rekke tips til hvordan jeg kan gjøre behandlingen mer komfortabel slik at min engstelse for tannlegebehandling har blitt bedre. Dette sammen med tett og god oppfølging som gjør at jeg unngår de store inngrepene medfører at jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen med minst mulig ubehag.

Det at senteret ligger sentralt til i Oslo sentrum er en stor fordel for meg.

Super tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Før jeg begynte hos Jannie hadde jeg godt utviklet tannlegeskrekk. Nå går behandlingene fint, selv uten bedøvelse! Rolig og trygg tannlege som absolutt kan anbefales.

Forståelsesfull og profesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg godt inkludert med tanke på hva som skjer og hva som skal skje videre i behandlingen. Proff og engasjert tannlege som vet hva hun driver med. Gir gode og grundige forklaringer på alle spørsmål.

Effektiv og betryggende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig, flink, effektiv og betryggende tannlege. Jannie har bygd opp tennene mine etter syreskader og endelig kan jeg smile uten å skamme meg. Flink til å opplyse om kostnader og god til å planlegge hvordan arbeidet fordeles over tid. Eneste jeg har å utsette er at hun snakker dansk og burde lære seg å snakke litt saktere og bedre norsk. Utover dette er Jannie en veldig hyggelig og blid tannlege. Anbefales på det sterkeste!

Rolig, blid og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har nå vært hos Jannie i tre år, og er strålende fornøyd hver gang. Første gang jeg var der hadde jeg ikke vært hos tannlegen på mange år, uten å bli møtt med fordømmelse av den grunn. Jannie har ordnet opp i alt på en skånsom og effektiv måte, og jeg gruer meg ikke lenger til å besøke tannlegen en gang i året.

Jeg kan trygt anbefale Jannie videre!