Jannie Holte Biering

Jannie Holte Biering, Oslo Tannlegesenter AS

1995

Jannie Holte Biering Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Jannie Holte Biering Telefonnummer32 07 14 9032 07 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 2 3540 Nesbyen
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Den beste tannlegen du kan få!

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Hun vil bestandig det beste for pasienten. Er blid og sprudlende! Hun gir svært god trygghet under tanntrekk!

Helt genialt!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Gjennom studietiden ble det dessverre få tannlegebesøk, så var mye galt når jeg kom inn døra hos Jannie.. Etter å ha boret 3 hull, renset altfor mye tannsten og fjerna ei visdomstann kan jeg helt ærlig si at ingenting har gjort vondt, og alt har blitt gjennomført uten noen form for stress eller smerte. Har også fått veldig god informasjon hele veien om hva som skal gjøres og hva som burde gjøres framover.

Har utvilsomt funnet min faste tannlege framover!

Hun kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha unngått tannlegen i 10 år skjønte jeg for 3 år siden at jeg måtte ta tak i dette. Søkte rundt for å finne en tannlege med gode tilbakemeldinger fra pasienter med tannlegeskrekk og det hadde Jannie. Hun er en utrolig varm og omsorgsfull tannlege, men har samtidig full kontroll. Informerer godt underveis og arbeider på mine premisser som fort ble mulige å jobbe med.

Tidligere har jeg måttet ta full narkose for å få utført tannlegebehandling, men etter at jeg begynte hos Jannie har vi fikset ca 25 hull og har nå to årlige kontroller. Mengden hull har med veldig dårlig emalje å gjøre slik at det ofte er et nytt lite hull å fikse per kontroll, men hun har hjulpet meg til å klare dette uten problemer overhodet.

Min kone, som ikke har noen tannlegeskrekk overhodet, har også begynt hos Jannie og er også meget fornøyd så hun er tydeligvis dyktig med pasienter uten skrekk også.

De har også noen kveldstimer som gjør det mulig å få til tannlegebesøk selv i en hektisk hverdag.

Tannlegen du kan stole på

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie ble kvitt min tannlegeskrekk like godt som mine hull!

Hun er kjapp og effektiv samtidig som hun følger pasientens tempo på det emosjonelle. Definitivt funnet min faste tannlegge!

Trygt, effektivt, bra resultat med en flott dame:)

Flott dame!

Veldig dyktig, opplevde minimal smerte ved å trekke 2 tenner og ved å borre og rense. Beste tannlegeppplevelsen jeg har opplevd på mine 30 år!

Forstår du ikke så godt dansk? si ifra om dette og det vil gå helt fint:)
Generelt- hun gir deg forklarende og gode svar på alt du lurer på!

Hun her bare fikser det du trenger hjelp til- gjennom godt samarbeid! Prisen er helt ok. Iallefall for en så flott behandling.

Annbefales!