Jannie Holte Biering

Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Strålende fornøyd

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke få rost Jannie nok! Hun er imøtekommende, oppmuntrende og dyktig. Anbefales på det sterkeste til alle. Mine tidligere tannlegeopplevelser har kun bestått av stressa skoletannleger der jeg fikk kjeft hver gang, noe som gjorde at jeg kviet meg i flere år før jeg dro til tannlegen igjen. Var så heldig å få Jannie da jeg bestilte time hos Oslo tannlegesenter, og hun har utelukkende vært profesjonell, hyggelig og effektiv. Hun opplyser alltid om hva hun skal gjøre, hva det koster, og har fokus på forebygging. 10/10 fra meg!

Super tannlege!

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Det er kort sagt behagelig å sitte i tannlegestolen til Biering. Hun har, av mangel på bedre ord, "behagelige hender".

Jeg anbefaler henne på det varmeste til alle jeg kjenner som trenger tannlege - og nå også på internettet!

Min faste tannlege de siste tre årene. Helt herlig!

Rask og effektiv - god oppfølging og forståelse for tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har benyttet Jannie som fast tannlege hos Oslo Tannlegesenter AS i snart tre år og er godt fornøyd. Siden jeg har tannlegeskrekk er det viktig for meg å ha en tannlege som jeg har tillit til og som forstår at selv voksne kan ha skrekk for å gå til tannlegen.

Jennie har gitt meg en rekke tips til hvordan jeg kan gjøre behandlingen mer komfortabel slik at min engstelse for tannlegebehandling har blitt bedre. Dette sammen med tett og god oppfølging som gjør at jeg unngår de store inngrepene medfører at jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen med minst mulig ubehag.

Det at senteret ligger sentralt til i Oslo sentrum er en stor fordel for meg.

Super tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Før jeg begynte hos Jannie hadde jeg godt utviklet tannlegeskrekk. Nå går behandlingene fint, selv uten bedøvelse! Rolig og trygg tannlege som absolutt kan anbefales.

Forståelsesfull og profesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg godt inkludert med tanke på hva som skjer og hva som skal skje videre i behandlingen. Proff og engasjert tannlege som vet hva hun driver med. Gir gode og grundige forklaringer på alle spørsmål.

Effektiv og betryggende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig, flink, effektiv og betryggende tannlege. Jannie har bygd opp tennene mine etter syreskader og endelig kan jeg smile uten å skamme meg. Flink til å opplyse om kostnader og god til å planlegge hvordan arbeidet fordeles over tid. Eneste jeg har å utsette er at hun snakker dansk og burde lære seg å snakke litt saktere og bedre norsk. Utover dette er Jannie en veldig hyggelig og blid tannlege. Anbefales på det sterkeste!

Rolig, blid og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har nå vært hos Jannie i tre år, og er strålende fornøyd hver gang. Første gang jeg var der hadde jeg ikke vært hos tannlegen på mange år, uten å bli møtt med fordømmelse av den grunn. Jannie har ordnet opp i alt på en skånsom og effektiv måte, og jeg gruer meg ikke lenger til å besøke tannlegen en gang i året.

Jeg kan trygt anbefale Jannie videre!

Dyktig, profesjonell og hyggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Jannie. Hun forklarer alt hun gjør, har forståelse for at en redd/nervøs, og følger deg grundig opp i etterkant av behandling. En føler seg trygg og godt tatt vare på.

Ikke en god opplevelse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gikk til Oslo Tannlegesenter fordi de tilsynelatende håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt. Det er ikke min opplevelse i det hele tatt. Jannie var nedlatende ovenfor meg fordi jeg ikke hadde vært hos tannlegen på lenge - noe jeg VET er dumt, men alle med tannlegeskrekk vet at dette kan overstyre fornuften fullstendig.
Hun gjorde hele opplevelsen så uhyggelig for meg at jeg nok en gang er på utkikk etter en ny tannlege, denne gangen med tannlegeskrekk verre enn noen gang.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Er veldig fornøyd med Jannie. Alltid veldig hyggelig og profesjonell. Veldig bra for de av oss med tannlegeskrekk! :)

Stressende og vanskelig å forstå

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg var litt sent ute til timen min, så at stemningen var litt stresset kan jeg ta på min egen kappe. Men at jeg kan slite litt med å forstå dansk virket det ikke som hun merket. Hun snakket fort, virket stresset og/eller irritert, og jeg skjønte ikke alt som ble sagt. Over 700 kr skulle de ha for å kjenne litt i munnen min, ta et bilde, og henvise til en kjevekirurg. Hun sa det ikke var noen garanti for at kjevekirurgen kunne fjerne den ene visdomstannen jeg ville ha fjernet. Da jeg nevnte at en annen tannlege og en annen kjevekirurg hadde sagt at det bare var å ta begge to (hadde fjernet to fra før), virket hun frustrert og ble kranglete i tonen. På vei ut av bygget oppdaget jeg at de hadde gitt meg feil kvittering og måtte tilbake å bytte. Alt i alt en lite hyggelig og dyr opplevelse.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke skryte nok av henne, har hatt alvorlig tannlegeskrekk og denne har hun virkelig hjulpet meg med. Hun har gjort en utrolig god jobb og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Den mest positive opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege! Informasjon om hva hun gjør til enhver tid samt at hun tar veldig hensyn hvis man er redd. Anbefales!

Utrolig dyktig og effektiv!

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Rotfylling og tre andre fyllinger, alt helt smertefritt og veldig bra utført. Anbefaler på det sterkeste, spesielt for dem med noe tannlegeskrekk!!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom inn med utrolig tannlegeskrekk. Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år. Jannie tok meg imot med åpne armer. Hun er utrolig omsorgsfull og flink til å prate med deg, som pasient. Hun er svært dyktig, og så skånsom hun kan være. Hun vil at du hele tiden skal ha det bra, og forklarer hele tiden hva hun gjør. Jannie er rett og slett fantastisk!

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har gått hos Jannie i noen år nå etter at jeg ikke hadde vært hos tannlege på 10 år. Jannie er alltid blid og hyggelig og behandler skånsomt. Hun har også fokus på forebygging, som har vært svært nyttig for meg.

Anbefales!

Bra og effektiv tannlege

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Har brukt Jannie i flere år. Hun er effektiv og dyktig da jeg ønsker å få gjennomført kontrollen så raskt som mulig.

Kjempflink tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har endelig finni en fast tannlege!

Jannie er en utrolig dyktig og omsorgsfull tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og hadde utsatt tannlegetime i flere år, men nå har jeg endelig finni en tannlege som passer meg.

Jannie er forsiktig, tar alt i pasientens tempo, veldig god til å kommunisere og man føler at man blir tatt godt vare på. Det gjorde at jeg klarte fint å dra tilbake og trekke alle visdomstennene. (Som virket grusomt skremmende for en liten stund siden).

Jeg anbefaler virkerlig Jannie Biering. Spesielt for dere som vegrer dere å gå til tannlegen.

Erfaren, dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

En mer hyggelig og ikke minst dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Min tannlegeskrekk ble brått borte etter å ha blitt behandlet av Jannie. Hun er meget dyktig og forklarer hva hun gjør. I tillegg har hun omsorg for sine pasienter. Kan anbefales på det varmeste.

Super tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig positiv og hyggelig tannlege, som kan anbefales på det sterkeste. Forklarer hva hun skal gjøre, og hvordan det står til med tennene dine. Jeg har vanligvis litt problemer med å forstå dansk, men det var ikke noe problem å forstå J. Biering.

Alt i alt - veldig godt inntrykk, jeg kommer til å bestille time hos henne igjen neste gang.