Jannie Holte Biering

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Forståelsesfull og profesjonell

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg godt inkludert med tanke på hva som skjer og hva som skal skje videre i behandlingen. Proff og engasjert tannlege som vet hva hun driver med. Gir gode og grundige forklaringer på alle spørsmål.

Effektiv og betryggende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hyggelig, flink, effektiv og betryggende tannlege. Jannie har bygd opp tennene mine etter syreskader og endelig kan jeg smile uten å skamme meg. Flink til å opplyse om kostnader og god til å planlegge hvordan arbeidet fordeles over tid. Eneste jeg har å utsette er at hun snakker dansk og burde lære seg å snakke litt saktere og bedre norsk. Utover dette er Jannie en veldig hyggelig og blid tannlege. Anbefales på det sterkeste!

Rolig, blid og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har nå vært hos Jannie i tre år, og er strålende fornøyd hver gang. Første gang jeg var der hadde jeg ikke vært hos tannlegen på mange år, uten å bli møtt med fordømmelse av den grunn. Jannie har ordnet opp i alt på en skånsom og effektiv måte, og jeg gruer meg ikke lenger til å besøke tannlegen en gang i året.

Jeg kan trygt anbefale Jannie videre!

Dyktig, profesjonell og hyggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale Jannie. Hun forklarer alt hun gjør, har forståelse for at en redd/nervøs, og følger deg grundig opp i etterkant av behandling. En føler seg trygg og godt tatt vare på.

Ikke en god opplevelse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gikk til Oslo Tannlegesenter fordi de tilsynelatende håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt. Det er ikke min opplevelse i det hele tatt. Jannie var nedlatende ovenfor meg fordi jeg ikke hadde vært hos tannlegen på lenge - noe jeg VET er dumt, men alle med tannlegeskrekk vet at dette kan overstyre fornuften fullstendig.
Hun gjorde hele opplevelsen så uhyggelig for meg at jeg nok en gang er på utkikk etter en ny tannlege, denne gangen med tannlegeskrekk verre enn noen gang.