Jannie Holte Biering

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Tlf: 22 42 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Trygt, effektivt, bra resultat med en flott dame:)

Flott dame!

Veldig dyktig, opplevde minimal smerte ved å trekke 2 tenner og ved å borre og rense. Beste tannlegeppplevelsen jeg har opplevd på mine 30 år!

Forstår du ikke så godt dansk? si ifra om dette og det vil gå helt fint:)
Generelt- hun gir deg forklarende og gode svar på alt du lurer på!

Hun her bare fikser det du trenger hjelp til- gjennom godt samarbeid! Prisen er helt ok. Iallefall for en så flott behandling.

Annbefales!

Fantastisk

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg ledte efter en dansk tandlæge fordi jeg selv er dansk og ville prøve Jannie . Hun har hjulpet mig hele vejen igennem og har informeret mig om pris og lavet en plan for behandlingen . Jeg er meget sart hvad angår mine tænder og det har Jannie formået at tackle på en meget empatisk måde .
Jeg kan varmt anbefale hende oh især når man ikke er så vild med at gå til tandlægen .
Jeg fortsætter hos Jannie fordi hun er dygtig og meget empatisk .

Strålende fornøyd

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke få rost Jannie nok! Hun er imøtekommende, oppmuntrende og dyktig. Anbefales på det sterkeste til alle. Mine tidligere tannlegeopplevelser har kun bestått av stressa skoletannleger der jeg fikk kjeft hver gang, noe som gjorde at jeg kviet meg i flere år før jeg dro til tannlegen igjen. Var så heldig å få Jannie da jeg bestilte time hos Oslo tannlegesenter, og hun har utelukkende vært profesjonell, hyggelig og effektiv. Hun opplyser alltid om hva hun skal gjøre, hva det koster, og har fokus på forebygging. 10/10 fra meg!

Super tannlege!

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Det er kort sagt behagelig å sitte i tannlegestolen til Biering. Hun har, av mangel på bedre ord, "behagelige hender".

Jeg anbefaler henne på det varmeste til alle jeg kjenner som trenger tannlege - og nå også på internettet!

Min faste tannlege de siste tre årene. Helt herlig!

Rask og effektiv - god oppfølging og forståelse for tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har benyttet Jannie som fast tannlege hos Oslo Tannlegesenter AS i snart tre år og er godt fornøyd. Siden jeg har tannlegeskrekk er det viktig for meg å ha en tannlege som jeg har tillit til og som forstår at selv voksne kan ha skrekk for å gå til tannlegen.

Jennie har gitt meg en rekke tips til hvordan jeg kan gjøre behandlingen mer komfortabel slik at min engstelse for tannlegebehandling har blitt bedre. Dette sammen med tett og god oppfølging som gjør at jeg unngår de store inngrepene medfører at jeg føler meg trygg på at jeg får den beste behandlingen med minst mulig ubehag.

Det at senteret ligger sentralt til i Oslo sentrum er en stor fordel for meg.