Jannie Holte Biering

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Veldig fornøyd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Er veldig fornøyd med Jannie. Alltid veldig hyggelig og profesjonell. Veldig bra for de av oss med tannlegeskrekk! :)

Stressende og vanskelig å forstå

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg var litt sent ute til timen min, så at stemningen var litt stresset kan jeg ta på min egen kappe. Men at jeg kan slite litt med å forstå dansk virket det ikke som hun merket. Hun snakket fort, virket stresset og/eller irritert, og jeg skjønte ikke alt som ble sagt. Over 700 kr skulle de ha for å kjenne litt i munnen min, ta et bilde, og henvise til en kjevekirurg. Hun sa det ikke var noen garanti for at kjevekirurgen kunne fjerne den ene visdomstannen jeg ville ha fjernet. Da jeg nevnte at en annen tannlege og en annen kjevekirurg hadde sagt at det bare var å ta begge to (hadde fjernet to fra før), virket hun frustrert og ble kranglete i tonen. På vei ut av bygget oppdaget jeg at de hadde gitt meg feil kvittering og måtte tilbake å bytte. Alt i alt en lite hyggelig og dyr opplevelse.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke skryte nok av henne, har hatt alvorlig tannlegeskrekk og denne har hun virkelig hjulpet meg med. Hun har gjort en utrolig god jobb og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Den mest positive opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege! Informasjon om hva hun gjør til enhver tid samt at hun tar veldig hensyn hvis man er redd. Anbefales!

Utrolig dyktig og effektiv!

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Rotfylling og tre andre fyllinger, alt helt smertefritt og veldig bra utført. Anbefaler på det sterkeste, spesielt for dem med noe tannlegeskrekk!!