Jannie Holte Biering

Jannie Holte Biering, Oslo Tannlegesenter AS

1995

Jannie Holte Biering Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Jannie Holte Biering Telefonnummer32 07 14 9032 07 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 2 3540 Nesbyen
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Dyktighet på høytnivå

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Trenger du en tannlege i Oslo, dra til Oslo tannlegesenter hos Jannie H Biering. For en utrolig hyggelig og dyktig dame. Anbefales på det høyeste.

Fantastisk profesjonell og engasjert tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har gått hos Jannie i snart tre år. Hun har alltid vært super profesjonell, pedagogisk og omtenksom. Nå som hun har nytt utstyr (de er flyttet til Haakon VIIs gate 6) er det en virkelig bra opplevelse å få behandling. Har bl.a. trukket to visdomstenner uten noe problem hos henne! Får alltid time innen rimelig tid når jeg trenger det. Anbefaler henne på det sterkeste!

Hyggelig og svært dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alltid like hyggelig. Svært dyktig og utfører jobben uten nevneverdig smerte for pasient.
God til å gi råd for videre vedlikehold av tennene

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig hyggelig og snill. Veldig tolmodige mot meg som er veldig redd for tannleger. Anbefaler henne av hele mitt hjerte.

RÅ til å trekke tenner

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har vært gjennom mange behandlinger hos Jannie. Hadde ikke vært hos tannlege på mange år. Jannie tok meg godt i mot og jeg er nå mye roligere i tannlegestolen enn noen gang. Hun er helt RÅ på å trekke tenner og jeg har aldri vært med på å ta en "high five" med tannlegen noen gang tidligere! Hun ser på det meste som et samarbeid med pasienten. Hun gleder seg på dine vegne når du var veldig spent på forhånd (f.eks tanntrekk) og det gikk bra. Hun har trekt mine visdomstenner på en-to-tre.

Kan være noe vanskelig å forstå pga dansk, men det har gått greit i mitt tilfelle.