Jannie Holte Biering

Jannie Holte Biering, Oslo Tannlegesenter AS

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jannie Holte Biering Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dro hit originalt på grunn av en mistet fylling, og fikk hjelp på dagen. Etter dette har jeg vært innom flere ganger for å få fikset hull, og det har gått raskt og smertefritt hver gang.

Så dyktig at frykten forsvant

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig effektiv og dyktig tannlege. Både trukket en visdomstann og rettet opp i hull, det jeg sitter igjen med er hva jeg vil kalle en kurert frykt for tannleger. Tusen takk.

Meget fornøyd

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fikk super behandling og service! Fikk boret 3 hull på en gang uten smerter og var ferdig meget raskt.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

De siste par årene har jeg vært hos Jannie veldig mange ganger fordi jeg har unngått tannlege pga tannlegefobi. Fra første gang jeg var hos Jannie tok hun meg i mot med et smil og jeg følte meg veldig trygg. Hun er utrolig dyktig og forsikrer seg alltid om at pasienten har det bra før hun fortsetter. Jeg kan stolt si at hun har kurert min tannlegeskrekk og jeg kommer til å fortsette hos henne.

Utrolig hyggelig og svært effektiv tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være hos Jannie ved to anledninger nylig og det er i seg selv ganske utrolig at jeg skriver gleden av å... Jannie møtte meg og min tannlegeskrekk på et veldig god måte. Sjeldent har jeg opplevd å få tillit til en tannlege på så kort tid. Hun jobber skånsomt og effektiv og jeg kom ut av tannlegestolen med en veldig god opplevelse! Tommel opp for Jannie 👍