Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Effektig og dyktig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er imøtekommende og blid, jobber effektivt og er betryggende gjennom hele prosessen. Topp dame!

En drøm av en tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie ble redningen for meg som har hatt mye angst og skam knyttet til det å gå til tannlegen. Hun er effektiv og flink i selve behandlingen, men også fantastisk på det medmenneskelige - hun får deg til å føle deg rolig og trygg med sitt gode humør, sin profesjonalitet og sin varme og empati. At jeg noen gang skulle kunne se fram til en tannlegetime virket helt umulig, men det får Jannie til!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie er råflink og veldig behagelig å være hos. Hun er varm og lyttende samtidig som hun er effektiv og grundig. Anbefaler henne på det sterkeste!

Meget god opplevelse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Meget ryddig opplevelse, Jannie er en meget tydelig og trygg tannlege. Det passer kanskje ikke alle, men utmerket for meg, også når det å besøke tannlegen ikke er øverst på listen over fritidsaktiviteter (for å si det forsiktig). Her blir man godt tatt vare på.

Jannie er suveren!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Meget dyktig og effektiv. Jeg har tannlegeskrekk, men den effektive behandlingen til Jannie gjør det langt enklere. I tillegg er hun meget hyggelig.