Jannie Holte Biering

Jannie Holte Biering, Oslo Tannlegesenter AS

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jannie Holte Biering Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Jannie Holte Biering Telefonnummer32 07 14 9032 07 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 2 3540 Nesbyen
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Jannie Holte Biering er tannlege i Nes og Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Anbefaler Jannie på det varmeste. Hyggelig og effektiv! Fortsetter gjerne hos henne. Nye fine lokaler.

Dyktig, effektiv og hyggelig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Jannie siden 2015, og det er like ålreit hver gang. Hun skaper en trygg atmosfære, har alltid et smil om munnen, og jeg føler meg godt ivaretatt. Hun er effektiv, det gjør aldri vondt og småpraten flyter i akkurat passe mengde. Anbefales på det sterkeste!!!

Oslo tannlegesenter er etter min mening ganske dyrt, men de har studentrabatt - og det er uansett verdt det, spesielt om du har litt trøbbel med tennene.

Utrolig omsorgsfull og dyktig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jannie gir deg en utrolig trygghetsfølelse allerede fra det øyeblikket hun møter deg døråpningen med sitt store smil. Hun er genuint opptatt av deg, og det du driver med, og får deg til å glemme at du egentlig sitter i en tannlegestol. Her får du både mentor og tannlege i ett! :) Hun er i tillegg veldig skånsom og dyktig i faget sitt.

God og profesjonell tannlege

Klinikk: Jannie Holte Biering Skrevet

Fikk en eksemplarisk behandling med god informasjon, stødig arbeid og medmenneskelighet ifm tannboring.

Anbefales!

Godt og trygt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

God behandling og informasjon. Følte meg trygg.
Lite ventetid og raskt oppfølging. En tannlege av god kvalitet.