Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS

Profilbilde

Om klinikken

Tannlege og tannlegevakt midt i Oslo. Åpent alle dager, kvelder og helger.

Vårt team med tannleger, tannpleiere og spesialister tilbyr all type behandling under samme tak.

Les mer om Oslo Tannlegesenter og bestill time her.

Ditt smil, vår lidenskap!

Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Kan ikke anbefales

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Åpenbart teknisk kompetent, men opplevde tannlegen som stresset og overfladisk empatisk. Kan forstå om andre har hatt gode opplevelser med han, men personlig kommer jeg ikke tilbake. Vil anbefale folk med tannlegeskrekk om å velge en annen.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

Maaz er en super tannlege som lytter og tar vare på sine pasienter, ikke minst fantastisk arbeid. Anbefales på det sterkeste.

Kjempebra

Tannlege: Peter Alstad Netland Skrevet

Peter er en veldig flink tannlege. Han er rolig og tar seg tid til deg og gir deg gode og konstruktive råd om tannhelsen din.

Strålende fornøyd!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Har gått til Jannie Biering hos Oslo Tannlegesenter et par ganger nå, for undersøkelse, bleking av tenner og trekking av visdomstenner. Har tidligere vært veldig urolig for å gå til tannlege, men har her følt meg veldig trygg og er utrolig fornøyd!

Her er man i gode hender

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Det viktigste for meg er selvfølgelig å ha en spesialist som er flink, og det er Esha helt klart. Fra å sette bedøvelser til å operere,- hun har godt håndlag, er rolig og trygg, forklarer godt, og virker genuint interessert i arbeidet sitt. En bonus er også at hun er hyggelig og omsorgsfull, hun og Agata (den dyktige tannhygenikeren) prater og gjør besøket trivelig, og i dag hadde vi riktig god musikk på radioen også! Jeg har total tilltro til Esha, og kan anbefale henne til alle. Hun liker virkelig å rydde opp i munnen din, og hun kan det.