Oslo Tannlegesenter AS

Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Beste kirurgen

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg ble henvist av min tannlege for å fjerne to rotrester i en jeksel, jeg var veldig tydelig på at jeg har ekstrem tannlegeskrekk
men jeg hadde aldri trodd at dette kunne gå så smertefritt, jeg synes kirurgen var meget dyktig på sitt felt, han var meget selvsikker og viste akuratt hvordan han skulle berolige meg meg, han pratet slik at jeg kunne fokusere på alt annet enn smerte.
Jeg følte jeg var hos en veldig profesjonell kirurg som er å anbefale på det sterkeste.

Veldig hyggelig og behagelig tannlege

Tannlege: Kim Nguyen Skrevet

Besøkte Oslo Tannlegesenter etter å ha unngått tannlegen i litt for mange år. Ikke glad i å dra til tannlegen, men opplevde Kim som veldig imøtekommende, vennlig og dyktig. Han lyttet, tok hensyn og var opptatt av pasientens beste. Drar definitivt tilbake til Kim neste gang jeg skal til tannlegen. Anbefales på det varmeste!

Bedre finner du ikke

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Har utsatt fjerning av visdomstenner i 8 år på grunn av skrekkhistorier. På 14 minutter var jeg ute av døra smertefri, smilende og storfornøyd med opplevelsen. Han tok seg tid da han så jeg ble redd og snakket og tullet med meg underveis. Kunne ikke ønsket meg en bedre opplevelse, han anbefales sterkt!

Dyktig

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Min vurdering av klinikken, konsultasjon, behandling og oppfølging i etterkant er positiv. Føler meg, ved hvert besøk, både trygg og ivaretatt. Opplever å få god oppfølging i forhold til behandlingene som er tilpasset min helse da jeg har utfordringer med kronisk spenningshodepine og migrene.

Jeg har i en periode fått tett oppfølging

Veldig trygg og fin tannlegeopplevelse

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på mange år på grunn av tannlegeskrekk.

Jannie behandlet meg med respekt og forklarte bra hva hun gjorde til en hver tid så ikke min redsel skulle ta over fornuften min.
Jannie smiler, er glad og gir deg selvtillit.

Hun anbefales sterkt til alle med tannlegeskrekk.