Oslo Tannlegesenter AS

Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Utrolig hyggelig og svært effektiv tannlege

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være hos Jannie ved to anledninger nylig og det er i seg selv ganske utrolig at jeg skriver gleden av å... Jannie møtte meg og min tannlegeskrekk på et veldig god måte. Sjeldent har jeg opplevd å få tillit til en tannlege på så kort tid. Hun jobber skånsomt og effektiv og jeg kom ut av tannlegestolen med en veldig god opplevelse! Tommel opp for Jannie 👍

Profesjonell og snill

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Dyktig tannlege som tok hensyn til en noe nervøs pasient som ikke hadde vært hos tannlegen på en stund. Ble godt ivaretatt

Dyktig, effektiv og hyggelig!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg har vært hos Jannie siden 2015, og det er like ålreit hver gang. Hun skaper en trygg atmosfære, har alltid et smil om munnen, og jeg føler meg godt ivaretatt. Hun er effektiv, det gjør aldri vondt og småpraten flyter i akkurat passe mengde. Anbefales på det sterkeste!!!

Oslo tannlegesenter er etter min mening ganske dyrt, men de har studentrabatt - og det er uansett verdt det, spesielt om du har litt trøbbel med tennene.

Utrolig omsorgsfull og dyktig!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jannie gir deg en utrolig trygghetsfølelse allerede fra det øyeblikket hun møter deg døråpningen med sitt store smil. Hun er genuint opptatt av deg, og det du driver med, og får deg til å glemme at du egentlig sitter i en tannlegestol. Her får du både mentor og tannlege i ett! :) Hun er i tillegg veldig skånsom og dyktig i faget sitt.

Alexandra chamorro bryne

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

De va lenge sedan jag va hos tandlegen. Alexandra hjelpe meg. Førra gången. Med en tandskada.

Det va gott og tryggt at komma tilbaka. Omsorgsfull men veldigt proff i sitt arbete. Har god arbets erfarenhet som er veldigt betryggande. Kan varmt anbefalles.