Oslo Tannlegesenter AS

Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Anbefaling fra en med tannlegeskrekk

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk, så det å få vite at jeg måtte fjerne alle visdomstennene mine hos en kirurg var en veldig skummel tanke. Det ble takk og lov ikke slik jeg fryktet. Å bli behandlet av Shoresh har gjort at jeg har kommet fra det hele med gode opplevelser og mindre frykt. Han har en beroligende tilnærming og er i det heletatt en veldig kul type samtidig som han er superproff.

En usedvanlig vennlig og trygg tannlege, med en fantastisk personlighet.

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Jeg har gjennomgått en lengre behandling over flere måneder, og var så heldig at jeg fikk Maryam som tannlege.
Hun er en såpass vennlig og komfortabel tannlege at jeg har sett frem imot til de neste behandlingene. Dette har ikke vært tilfelle for meg tidligere når jeg måtte til tannlege. Tidligere har jeg ikke vært komfortabel med å vise tennene når jeg smiler, men etter hennes kompetente arbeid så kan jeg nå smile med større selvtillit, og min munn føles endelig sunn igjen. Maryam kan ikke anbefales nok.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Så takknemlig for at jeg fant Jannie! Hun er en trygg, hyggelig og dyktig tannlege som tar seg tid til deg for at du skal føle deg ivaretatt. Hun har kurert min tannlegeskrekk.

Fantastisk resultat etter stygg fallulykke

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Jeg var så uheldig å falt i trikkeskinnene. Det resulterte i at jeg mistet/knakk tre fortenner. Jeg ante ikke hvordan en går frem når en sånn ulykke skjer og hva og hvem som kan ordne opp i så ødelagte tenner. Mens jeg ble sydd på akutten for kutt i ansikt kontaktet min mann Oslo Tannlegesenter. Når jeg kom meg dit etter lang tid på akutten ble jeg møtt av en rolig og flink resepsjonist som beroliget meg om at alt kom til å gå bra! Maryam og Kim trakk, rotfylle og gjorde det mest prikære på dag 1. 4-5 timer satt jeg der i stolen (høygravid). Det ble besøk hos Maryam flere ganger i uken i mange uker fremover! (Et år faktisk, så mye måtte ordnes i munnen) Nå har jeg fått nye tenner og jeg er SÅ fornøyd! Det var virkelig vemodig å gå derifra siste gang. Jeg følte meg hele tiden ivaretatt, trygg og viktig. Kunne ALDRI ønsket meg er bedre resultat og en flinkere tannlege! Evig takknemlig!

OK, men ikke veldig hyggelig

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Alt i alt gikk undersøkelsen bra (jeg trengte ingen spesiell behandling), men hun ble lett irritert hvis jeg ikke forsto noe og ble defensiv hvis jeg spurte om noe. Som en annen kommentator skriver her, så virker hun overfladisk i arbeidet. Også var hun ikke veldig nøye med rens av tannstein. Og det hendte at hun slapp en del av verktøyet i munnen min, noe som jeg aldri husker å ha skjedd før i de nesten 30 årene jeg årlig går til tannlege. Så anbefales ikke.