Oslo Tannlegesenter AS

Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Tannlegen er faglig sterk, informativ, betryggende samt har et godt estetisk blikk. Følte meg ivaretatt fra 1.sekund! Jeg har hatt tannlegeskrekk siden videregående, men følte meg avslappet og trygg gjennom hele prosessen. Tannlegen viser tydelig at hun er dyktig og har pasienter i fokus, hun er videre opptatt av god hygiene og har empati! Anbefales på det sterkeste!!!

Tidenes tannlege

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Utfører arbeid raskt å ryddig. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg selv med tannlegeskrekk. Anbefaler å komme hit å bruke Maryam. God service og komfort. Jeg vil gi besøket mitt 10/10.

Veldig flink!

Tannlege: Andy Chin Chen Skrevet

Andy var veldig flink da jeg skulle sette inn implantat. Han forklarte nøye alt han skulle gjøre at ba meg om å komme med spørsmål hvis det var noe som var uklart. Han passet også godt på at jeg ikke skulle oppleve noen smerter og jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

Rask og smertefritt

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Rask og smertefri behandling. Blid personale med godt humør. God behandling med god oversikt over hva som gjøres

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Maryam er en tannlege du kan stole 100% på. Fokuset hennes er alltid på å gjøre tannlegeopplevelsen så smertefri som mulig. Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av

Veldig fornøyd å ha henne som min tannlege.