Oslo Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Sympatisk og virker profesjonell

Tannlege: Kim Nguyen Skrevet

Jeg var til kontroll og han henviste meg til spesialist. Han virker profesjonell og opptatt av å ivareta pasient på beste måte.

Maryam!❤️

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Du er den beste tannlegen det går an og få tak i, det er jeg helt overbevist om! Det har vært en lang prosess, og det er fortsatt litt igjen.. men jeg gruer meg ikke så mye som det jeg gjorde før! 😃 Det er så betryggende og ligge i stolen hos deg, du forteller alltid hva du skal gjøre, og hva du ikke gjør om du skjønner at jeg ikke vil høre det.. haha

Jeg har sykt tannlegeskrekk, men du kurerer den litt for litt! Jeg skal aldri bytte tannlege, med mindre jeg flytter til et annet landet.

Oslos Beste Tannlege

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Maryam er uten tvil Oslos beste tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg veldig trygg hos Maryam. Hun passer alltid på at jeg ikke har smerter under behandligen, ved at hun informerer og kommuniserer med meg under hele prosessen.

Jeg er storfornøyd med å ha deg som min Tannlege.
Anbefales på det sterkeste.

Ekte interessert i pasienten og yrketr

Tannlege: Kim Nguyen Skrevet

Kim er usedvanlig trivelig, snakker klokt og lytter klokt. Han forklarer og gir alternativer og tar seg god tid. Dyktig er han så klart også. Sterkt anbefalt-- Oslo Tannlegesenter har også nettopp flytta til Vika i nye lokaler og med helt nytt utstyr.

Flink.

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Har ikke vært hos tannlege på ca 10-15 år. Mistet en tann v ett tyggeuhell. Bestilte time på Oslo tannlegesenter, der fikk jeg Hassan som min tannlege. Ble møtt med et smil og håndtrykk. En flink kar som sjekker tennene nøye og sørger for at jeg får den behandling tennene trenger. Og ingen grunn til tannlegeskrekk. Så bare å ta kontakt med det tannlegesenter. Takk Hassan!