Oslo Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Profesjonell, oppmerksom og hyggelig

Tannlege: Yaozong Chen Skrevet

I dag fikk jeg akuttbehandling hos Yaozong Chen og var fornøyd. Han forklarte på en god og forståelig måte hva problemet mitt var, fant løsning , behandlet tannen min og sa hva jeg trengte å gjøre videre.
Han var veldig rolig og snill. Jeg følte at jeg var tatt på alvor.

Jeg vil gjerne anbefale denne tannlegen.

Veldig dyktig og tålmodig

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Maryam er veldig dyktig og tålmodig med min tannlegeskrekk. Hun er opptatt av at behandlingen ikke skal gjøre vondt og kommuniserer godt underveis slik at jeg føler at jeg har kontroll. Jeg går mer enn gjerne tilbake til henne.

Helt genialt!

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Gjennom studietiden ble det dessverre få tannlegebesøk, så var mye galt når jeg kom inn døra hos Jannie.. Etter å ha boret 3 hull, renset altfor mye tannsten og fjerna ei visdomstann kan jeg helt ærlig si at ingenting har gjort vondt, og alt har blitt gjennomført uten noen form for stress eller smerte. Har også fått veldig god informasjon hele veien om hva som skal gjøres og hva som burde gjøres framover.

Har utvilsomt funnet min faste tannlege framover!

Dyktig, vennlig og huggelig

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Hassan Khan forklarer nøye hva han skal gjøre og hvorfor, han er flink til å berolige en pasient med tannlegeskrekk og han arbeider fort og nennsomt.

Godt jobba!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Opplever Shoresh som omtenksom og empatisk. Flink til å følge opp pasienten, også i helga. Dette var/er en udelt positiv opplevelse!