Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS

Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Veldig fornøyd

Tannlege: Omar Abdelghani Skrevet

Omar er en profesjonell, nøyaktig og snill tannlege. Jeg følte meg veldig komfortabel. Definitivt anbefales!

Dyktig tannlege

Tannlege: Noreen Khan Skrevet

Noreen trakk to av mine visdomstenner, hvorav den ene ble trukket kirurgisk. Svært fornøyd både med behandlingen og oppfølging i etterkant.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Marianna Gournaras Skrevet

Marianna har under hele behandlingen min vært veldig profesjonell, informerende og hyggelig. Under behandlingen forklarer hun hva hun gjør og hvorfor, og tar seg generelt god tid til å svare på alle spørsmål du måtte ha. Hun følger deg like godt opp også etter behandling dersom man skulle ha behov for det. Hun er lett å prate med, og jeg føler at min tannhelse er veldig ivaretatt når jeg er med henne. Anbefaler henne på det sterkeste.

Kjempe dyktig og hyggelig!

Tannlege: Omar Abdelghani Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen og veldig lett å snakke med! Supert flink tannlege! Man føler trygg og komfortabel!

Proffesjonell

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Med middels tannlegefrykt, så har det vært vanskelig å oppsøke tannleger. Heldigvis fant jeg Hassan!

I en periode på 2 år nå, har Hassan trekt alle visdomstennene mine på en utmerket måte.

Hassan fremstår som en meget trygg og dyktig tannlege. Og skulle jeg ha noen problemer med tennene mine igjen, så blir det Hassan jeg oppsøker.

Anbefales!