Oslo Tannlegesenter AS

Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Dro hit originalt på grunn av en mistet fylling, og fikk hjelp på dagen. Etter dette har jeg vært innom flere ganger for å få fikset hull, og det har gått raskt og smertefritt hver gang.

Så dyktig at frykten forsvant

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Veldig effektiv og dyktig tannlege. Både trukket en visdomstann og rettet opp i hull, det jeg sitter igjen med er hva jeg vil kalle en kurert frykt for tannleger. Tusen takk.

Meget fornøyd

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Fikk super behandling og service! Fikk boret 3 hull på en gang uten smerter og var ferdig meget raskt.

Den beste tannlegen jeg har vært hos på svært lenge

Tannlege: Marianna Gournaras Skrevet

Denne tannlegen tror jeg nesten er en av de beste jeg har truffet. Jeg har bodd utenlands en tid. Kom tilbake til Oslo og trengte litt hjelp med tennene mine. Heldigvis hadde jeg vært på Oslo tannlegesenter tidligere. Kjendte derfor stedet godt fra før. Men, den servicen jeg fikk hos Marianna er det ikke ofte du opplever på ett tannlegekontor i dag. Hun tok seg meget god tid, og lyttet til pasientens problemstillinger. Hadde pasienten behov for hjelp, fikk bi den hjelpen vi selv ville ha. Det ble ikke stilt unødige spørsmål, men rett på sak. Marianna er meget flink dyktig i sitt fag. Du følte du ble tatt hånd om. Nesten en opplevelse å sitte i stolen. Hvilket for mange av oss jo ikke alltid er tilfelle i dag. Jeg skal faktisk tilbake til Marianne allerede til uken. Uvanlig å høre kanskje? Men, jeg gleder meg faktisk til meste time. Håper å få denne tannlegen som fast kontakt etter hvert.
I den grad en del av oss fremdeles lider av en småkaldt «tannlegeskrekk» blir den mer eller mindre borte hos Marianna. Hun stiller ikke spørsmål om banaliteter, og du får den behandlingen du selv ønsker, under forutsetning at dette er forsvarlig av helsemessige årsaker. Den som ønsker en tannlege med trygghet og omsorg anbefales på det sterkeste å bestille time hos henn

Hyggelig og flink!

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Han har satt inn nytt implantat og skiftet en gammel krone (implantat).
Jeg er svært fornøyd med arbeidet og resultatet. Kan trygt anbefale Hassan Khan