Oslo Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Dyktighet på høytnivå

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Trenger du en tannlege i Oslo, dra til Oslo tannlegesenter hos Jannie H Biering. For en utrolig hyggelig og dyktig dame. Anbefales på det høyeste.

Den komplette tannlege

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Både når det gjelder faglige ferdigheter som tannlege og menneskelige egenskaper er Maryam helt eksepsjonell. Hun er bunnsolid og har stålkontroll på faget sitt .Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av . Sist gang jeg var hos henne holdt jeg på å sovne da hun skulle rense tannkjøttet mitt. Maryam er rett og slett den komplette tannlege som jeg anbefaler på det aller varmeste, ikke minst de som har et angstfullt forhold til tannleger. Ta et besøk hos Maryam og du går heller til tannlegen enn på café.

Utrolig flink tannlege!

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Veldig fornøyd etter tannlegebesøket.
For en som har tannlegeskrekk så var tannlegen kjempe grei og flink til å få meg til å slappe av.

Utrolig dyktig tannlege!

Tannlege: Andy Chin Chen Skrevet

Jeg har hatt Andy Chen som tannlege på Storo i 5-6 år. Jeg fikk høre at han har flyttet seg til Oslo Tannlegesenter. Har da valgt å følge etter pågrunn av hans dyktighet og profesjonalitet. Han har fått meg (med tannskrekk) til å mestre frykten og han sørger alltid for at du ikke skal ha vondt. Anbefales sterkt!

Fantastisk profesjonell og engasjert tannlege

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Har gått hos Jannie i snart tre år. Hun har alltid vært super profesjonell, pedagogisk og omtenksom. Nå som hun har nytt utstyr (de er flyttet til Haakon VIIs gate 6) er det en virkelig bra opplevelse å få behandling. Har bl.a. trukket to visdomstenner uten noe problem hos henne! Får alltid time innen rimelig tid når jeg trenger det. Anbefaler henne på det sterkeste!