Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS

Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Videomøte.

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Hade videomøte med denne flotte tannlegen. Veldig hyggelig å flink til å forklare. Dyktig på sitt fagområde.
Anbefaler hunslm tannlege.
Må ha skikkelig kamera. Fir flott resultat.

Suveren dame

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Presis, fokusert, nøyaktig og sprudlende glad! Kommer med velmente tips og råd uten å oppfattes negativt. Med tannpleier som samboer har jeg fått inntykk av at Jannie er ei dame som streber etter etter gode resultater uten å overbehandle.

Hyggelig, effektiv og god dialog

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg har gått til Jannie i ca 3 år. Hun er flink til å forklare det hun skal gjøre, og føler meg godt ivaretatt. Hennes gode humør hjelper også på når man kommer inn og er litt nervøs for å få sprøyte/bore. Hun får meg til å slappe av og spør underveis om alt er bra etc. Opplever henne som effektiv og rett på sak, så slipper man å ligge lenger i tannlegestolen enn man trenger. Tommel opp!

Hyggelig til man ikke vil gjøre som hun anbefaler

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Var hos jannie for en god tid tilbake siden. Hadde ikke besøkt tannlegen på mange år pga tannlegeskrekk, men følte meg veldig godt ivaretatt hos jannie. HELT til hun sa jeg burde trekke alle visdomstennene mine. Jeg lurte på hvorfor, og da sa hun at «det var ingen vits i å ha de der». Ellers sa hun at tannsettet mitt så perfekt ut. Jeg har aldri hatt trøbbel med visdomstennene mine så jeg sa nei fordi dette er svært kostbart som student. Jannie skulle borre et hull etter det og var svært hardhendt, sa ingen ting av det som skulle skje og jeg dro derfra med blod rundt munnen. Regningen ble mye høyere enn avtalt fordi jeg visstnok hadde veldig mye tannstein (brukte 1 min på å fjerne max). Jeg spurte i resepsjonen da jeg skulle betale om hvorfor summen ble så mye høyere, og da kom jannie dit og nesten ropte til meg foran alle som satt i venterommet. Drar ikke tilbake til dette stedet!!!!

Frykt for tannlege, men ikke for Jannie.

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk som f, og gru stresser meg hver gang jeg har tannlegetime. Jannie har en oppmuntrende utstråling, og hun er flink til å fortelle nøyaktig hva som skal skje. Det beroliger. Hun oppmuntrer også igjennom timen, som gir en mestringsfølelse (selvom man bare ligger og gaper)😂.