Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS

Profilbilde

Om klinikken

Tannlege og tannlegevakt midt i Oslo. Åpent alle dager, kvelder og helger.

Vårt team med tannleger, tannpleiere og spesialister tilbyr all type behandling under samme tak.

Les mer om Oslo Tannlegesenter og bestill time her.

Ditt smil, vår lidenskap!

Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Dyktig fagperson

Tannlege: Omar Abdelghani Skrevet

Dette er en svært dyktig tannlege. Han bruker tid på å vise og forklare for pasienten, og han orienterer underveis i behandlingen. Samtidig ser han mennesket som sitter i stolen. Et stort pluss at han er rolig, tydelig og veldig hyggelig. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Omar.

Fantastisk tannlege og oralkirurg

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Hadde Shoresh Afnan som tannlege da jeg fant ut at jeg trengte implantater pga agnesi (ikke tenner under melketenner). Første tannlege som har fortalt meg at dette var en ting og hva som kunne gjøre med det. Fantastisk oppfølging og mye humor. Shoresh er rolig og forklarer alt som skjer til pasienten. Da jeg var klar for min andre operasjon og fant ut at han var blitt oralkirurgen ble jeg avslappet og glad. Alle fire implantater er fortsatt hele og fine.

Forvirrende og dyrt

Tannlege: Alexandra Chamorro Skrevet

Tannlegen undervurderte min kompetanse og anbefalte meg behandling med henvisning til retningslinjer som jeg ikke kan se at stemmer. Hennes tilnærming kan bidra til å forvirre pasienter, og jeg er bekymret for overbehandling der inntjening og ikke pasientens beste er motivasjonen.

Nora er kjempe dyktig!

Tannlege: Nora Yosef Skrevet

Nora virker rolig, forståelsesfull, tålmodig og veldig presis. Hun er flink å sette inn sprøyta at man ikke merker det og kjenner ingenting under behandling. Jeg kan bare si godt om henne. Anbefaler på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg noensinne har møtt.

Tannlege: Hebe Mohamedali Skrevet

Heba er en veldig behagelig og rolig tannlege, som lytter og lar deg få snakke ut.
Hun er kjempeflink til å forklare deg hva hun gjør på en beroligende og forståelig måte.
Hun er ikke hardhendt eller bruker ditt ansikt som «hvilepute» når hun jobber og hun er alltid oppmerksom på deg som pasient.

Jeg kunne aldri ha forestilt meg å møte en tannlege som Heba og var i tillegg så heldig at hun hadde en fantastisk assistent som heter Mehdi med seg den første gangen jeg kom. De to fikk følge meg ut av siste planlagte time også.
Jeg er så takknemlig for at Heba tok seg en utdanning som brakte henne inn i mitt liv når jeg trengte det som mest.
Jeg håper, ønsker og tror hun kan være en fantastisk hjelp til andre også.