Oslo Tannlegesenter AS

Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

RÅ til å trekke tenner

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Har vært gjennom mange behandlinger hos Jannie. Hadde ikke vært hos tannlege på mange år. Jannie tok meg godt i mot og jeg er nå mye roligere i tannlegestolen enn noen gang. Hun er helt RÅ på å trekke tenner og jeg har aldri vært med på å ta en "high five" med tannlegen noen gang tidligere! Hun ser på det meste som et samarbeid med pasienten. Hun gleder seg på dine vegne når du var veldig spent på forhånd (f.eks tanntrekk) og det gikk bra. Hun har trekt mine visdomstenner på en-to-tre.

Kan være noe vanskelig å forstå pga dansk, men det har gått greit i mitt tilfelle.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Maryam er verdens beste tannlege for personer med tannlegeskrekk. Viser stor forståelse og omsorg. Tar ting i rolig tempo om ønskelig og forsikrer seg om at pasient har det bra. Rask og effektiv. Alltid blid og godt humør!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Maryam Sepahyar Skrevet

Maryam er en tannlege man kan stole 100% på. Hun har virkelig hjertet for faget og gjør tannlegeopplevelsen trygg. Hun tar godt vare på dine tenner og deg som pasient. Helt fantastisk. Jeg er så glad for at det finnes en tannlege som henne. Anbefaler spesielt henne til ALLE jeg kjenner.

Ikke å anbefale.

Tannlege: Noreen Afsar Skrevet

Gir ikke ordentlig tilbakemelding og oppfølging.
Fikk bare beskjed om ta det var en del som måtte gjøres og at kostnadene kunne bli høye.
Magefølelsen var ikke helt der da jeg følte tannlegen ikke klarte kommunisere godt nok og norskkunnskapene ikke var så gode, gikk derfor til en annen tannlege og det eneste jeg trengte å gjøre var en puss, samt bruke tanntråd for å forebygge fremtidige hull. Slapp alle kostnadene og slapp billig unna. Styr unna slike tannleger.

Den beste tannlegen

Tannlege: Kim Nguyen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på to år som følge av mild tannlegeskrekk. Kim har virkelig klart å ivareta meg og mine behov i tannlegestolen, og som tannlege er han rolig, nøyaktig og lydhør. Han er hyggelig og veiledende under konsultasjonen.

Da det skulle utføre behandling hos Kim satt han på musikk og gjorde stemningen mer casual, spurte hvordan jeg hadde det og tok pauser dersom han opplevde meg som angstpreget. Jeg er svært takknemlig for å ha møtt Kim og kommer definitivt til å bruke han videre.