Profilbilde

Oslo Tannlegesenter AS

Profilbilde

Om klinikken

Tannlege og tannlegevakt midt i Oslo. Åpent alle dager, kvelder og helger.

Vårt team med tannleger, tannpleiere og spesialister tilbyr all type behandling under samme tak.

Les mer om Oslo Tannlegesenter og bestill time her.

Ditt smil, vår lidenskap!

Oslo Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Oslo Tannlegesenter AS

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Jannie Holte Biering Skrevet

Jannie er veldig flink i jobben sin og sørger alltid for at jeg føler meg vel ivaretatt under behandling.

Det var en stund siden sist jeg hadde vært der og jeg måtte borre. Borring er vel ingen spesielt glad i, men det gikk veldig fint. Jannie er råflink!

Kjempefornøyd .

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

Jeg er pasient hos Tannlege Maaz. Jeg har satt inn 2 stk. implantater som ble satt på bro . Dette ble utført på en profesjonell måte . Jeg er kjempefornøyd med jobben som ble gjort, og med måten jeg ble behandlet på som pasient. Jeg anbefaler derfor med glede Tannlege Maaz.

Jeg anbefaler gjerne tannlege Maaz og Oslo Tannlegesenter for andre!

Tannlege: Maaz Sheikh Ahmad Skrevet

- Tannlege Maaz tar hensyn til mine behov, bl.a. at jeg ikke kan ligge flatt med hodet vendt til høyre p.g.a. krystallsyke.
- Jeg føler meg unik og han viser interesse for hvem jeg er.
- Jeg kan ved behov sende SMS til hans private mobil.
- Han gir meg en god følelse, selv om jeg i alle år har hatt tannlegeskrekk.
- Han forklarer alt han gjør og hvorfor.
- Jeg er veldig fornøyd med behandlingen.
- Han gjør hva han kan for at det ikke skal blir for dyrt for meg.
- Takk!

Supert med et sted som er åpent alle dager, og kvelder. Da er det lett å finne tider som passer meg. Dessuten ligger det rett ved T-bane og tog.
Og alle du møter, både tannlegen og i resepsjonen er særdeles imøtekommende og hyggelige til enhver tid.
Veldig bra med egne teknikere på stedet.

Jeg hadde en dårlig opplevelse

Tannlege: Fatima Murad Skrevet

Jeg var på Nydalen Tannlegesenter, en avdeling av Oslo Tannlegesenter, to år tidligere og skulle nå inn til Oslo Tannlegesenter i Vika for å fikse opp i det som ble gjort tidligere pga. smerter i munnen. Prisoverslag 70 000,- Jeg er narkosepasient og jeg opplevde dårlig behandling og lite trygging. Inngrepet var satt opp på to behandlinger, men jeg ble sendt ut etter første inngrep med verkebyll og enorme smerter. Ingen tannlege å snakke med. Dagen etterpå fikk jeg tlf. fra en «assistent» som hverken kunne svare på det ene eller det andre, men som ga beskjed om at neste oppsatt time er gitt til noen andre og at de ikke kunne svare på når jeg fikk ny time. Jeg ble lovet at Fatima skulle ringe meg dagen etter igjen, noe som ikke skjedde. I ettertid fikk jeg beskjed av en ansatt at min tannlege, Fatima, ikke engang hadde vært tilstede og at narkose hos dem fungerer på samlebånd med en annen tannlege. Jeg måtte også klage på overfakturering, som jeg fikk medhold i. Smertene var ulevelige og jeg gikk ned 20kg. siden jeg ikke kunne spise. Jeg måtte få hjelp hos et annet firma for smertelindring og fullføre min behandling.

Uhøflig og pressende

Tannlege: Hassan Khan Skrevet

Hassan var kort, uhøflig og til dels autoritær i måten han behandlet meg. Jeg fraråder alle fra å velge Hassan.