Bestill time

Jannie Holte Biering

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 20. apr I morgen 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr Ons 24. apr

Autorisasjon (1995)

Jannie Holte Biering er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jannie Holte Biering

Trivelig og dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har besøkt Jannie hos Oslo Tannlegesenter i 2 1/2 år nå, og har kun hatt positive opplevelser. Man føler seg godt ivaretatt, i stedet for bare å være nok en kunde. Det er tydelig at de ønsker å bygge en god relasjon til deg. Jeg får alltid følelsen av at de genuint bryr seg om din tannhelse, også for fremtiden. Rask og god behandling, og det er sjelden jeg må vente lenge før time.

Metodisk og medmenneskelig.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Jannie ved tre anledninger, har både hatt rotfylling og trukket visdomstann hos henne. Jannie er bruker tiden effektivt, men tar seg alikevel tid til å lytte til meg og jobber utifra premisser vi blir enige om sammen.
I tillegg til å være dytkig i sitt fag har hun også gode medmenneskelige egenskaper, og snapper fort opp dersom jeg føler et ubehag og tilrettelegger seg deretter.

Hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har nettopp gått gjennom to rotfyllinger og en fylling hos Jannie og er veldig fornøyd med oppfølgingen. Smertefri opplevelse!

Anbefales

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig dame som har kurrert meg for tannlegeskrekk. Rolig, god humor og dyktig på å informere om hva vi skal gjøre. Smil og tommel opp.

Dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Min vurdering av klinikken, konsultasjon, behandling og oppfølging i etterkant er positiv. Føler meg, ved hvert besøk, både trygg og ivaretatt. Opplever å få god oppfølging i forhold til behandlingene som er tilpasset min helse da jeg har utfordringer med kronisk spenningshodepine og migrene.

Jeg har i en periode fått tett oppfølging