Harry Isak Bergill

Kjernåsveien 13 A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av Harry Isak Bergill

Dyktig

Klinikk: Nøtterøy Tannhelse AS Skrevet

Veldig flink tannlege som bryr seg om det beste for pasienten.
Får inntrykk av at han er faglig sterk, samt at de benytter moderne utstyr.

Skal ikke benytte andre tannleger.

Tar tannlegeskrekken min på alvor.

Klinikk: Nøtterøy Tannhelse AS Skrevet

Harry Bergill møter min tannlegeskrekk med respekt og anerkjennelse. Jeg behøver ikke å skamme meg fordi jeg har angst for tannlegen, og terskelen er lav for å få beroligende medisin dersom det er nødvendig. Han gjør alt han kan for at behandlingen skal bli en så god og smertefri opplevelse som mulig, og gir meg som pasient en følelse av å ha kontroll. Tidligere har jeg unngått tannlegebesøk og brukt mye fantasi for å finne gode unnskyldninger for å slippe unna. Med visshet om at jeg blir forstått klarer jeg nå å gjennomføre tannlegebesøkene. Jeg anbefaler Harry Bergill på det sterkeste. Samtidig vil jeg berømme tannlegeassistenten, Marit, som tar seg tid og viser omsorg for pasientene. Alt i alt føler jeg meg veldig godt ivaretatt.

Kjempegod!

Klinikk: Nøtterøy Tannhelse AS Skrevet

Med mange blandede erfaringer helt tilbake til skoletannlegen, landet jeg mykt i tannlegestolen denne gang. Denne tannlegen får meg til å føle meg trygg, han er lett på hånden, oppmerksom og stø i faget. Her blir jeg fast kunde - selv med inngrodd angst for tannlegen!

Meget bra

Jeg har Harry Bergill som tannlege og er kjempefornøyd
Alltid hyggelig og meget dyktig.