Geir Olav Gram Klette

Industrigata 8 4307 Sandnes
Tlf: 51 66 46 13 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Olav Gram Klette er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Geir Olav Gram Klette

Veldig flink med oss som har tannlegeskrekk.

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Fikk god forklaring i forkant av behandlingen samt god forklaring under behandlingen.
Har aldri følt meg så avslappet hos en annen tannlege, blir nok min nye tannlege dette.

Beste tannlegen som finnes :)

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Vi fikk anbefalt Geir for snart 11-12 år siden. Sønnen vår var 3-4 og hadde dårlig emalje på melketennene og fikk stadig hull/groper som måtte behandles. Etter en utrolig dårlig opplevelse hos lokal bydelstannlege oppdaget vi Geir i Sandnes. Det var et lykketreff for vår sønn. Aldri har en tannlege brukt så god tid og behandlet vår lille, skrekkslagne sønn så bra. Tannlegeskrekken ble borte der og da. I tillegg har vi fått akutt hjelp en helg pga skade i munnen på vår lille sønn - og det var bare Geir som fikk røre han da. Så da skoletannlegen kom på banen (som er gratis) så forsøkte vi det - men det ble med det ene forsøket. Vi betaler heller det det koster og kjører fra Stavanger til Sandnes med vår sønn som nå er ungdom. Hele familien har hatt Geir som tannlege i hele denne tiden og vi har aldri hatt noe å klare på. Effektiv, dyktig, rolig og med en herlig humor ;) Takk for hjelpen.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Har vært hos flere tannleger. Har tannlegeskrekk.
Ingen kan sammenlignes. Helt fantastisk behandling!
Anbefales på det varmeste.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Geir Olav er kort sagt bare helt fantastisk tannlege. Han er rolig, forklarer alt han skal gjøre og får deg til å slappe av. Han er forsiktig og veldig flink. Resten av staben er også veldig hyggelige og ordentlige. Jeg "oppdaget" ham i 2003 når jeg fulgte en eks dit som hadde enorm tannlegeskrekk og har gått til ham siden. Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Har gått til Klette i flere år og har INGENTING å klage på! Han er faglig dyktig, tålmodig og svært nøye. Anbefaller han på det sterkeste!

Den perfekte tannlegen for oss med tannlegeskrekk?

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

I dag var jeg hos tannlegen som må være nærmeste den perfekte tannlegen for alle oss som har tannlegeskrekk. Han var rolig, forklarende, effektiv og tok hensyn til at jeg har tannlegeskrekk. Slik at det samlet ble en positiv opplevelse som gjør det lettere å gå neste gang man skal inn. En annen ting jeg satte stor pris på var at det bare var to hender i munnen, ikke fire. For en gangs skyld gikk jeg fra tannlegen uten såre munnviker osv. Kan anbefales på det varmeste, både som tannlege og prismessig.

Bra mot tannlegeskrekk

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Jeg har brukt forskjellige tannleger i ungdommen,og alle tannlegetimer har skremt meg,som det kan gjøre med tannlegeskrekk. Geir Olav Klette er en flink,behagelig og snill tannlege,som gjør at tannlegeskrekken klarer å holde seg på et lavt nivå. Han er en tannlege det er lett å få tillit til,og jeg kan trygt si at jeg vil gjerne fortsette hos han så lenge det er mulighet for det!

Behagelig og flink tannlege

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Helt siden jeg var liten har jeg gruet meg noe forferdelig til tannlegebesøkene flere måneder i forveien. Da jeg byttet fra statlig klinikk over til denne, var jeg skeptisk, men etter to besøk kan jeg si at redselen forsvant. Jeg tror det skyldes at kontoret er lite, det er enkelt å prate med de ansatte, og i tillegg er radioen alltid på i timen. Jeg anbefaler tannlegen på det varmeste.

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Etter lenge leting fant jeg endelig en fantastisk tannlege, kan trygt
anbefales på det varmeste!
Og jeg "hadde" virkelig tannlegeskrekk....

En av de mer behagelige tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

En av de bedre tannlegene jeg har besøkt. Fikk anbefalingen fra en kjenning etter jeg gikk fra "statsfinansiert" tannlege for flere år siden. Betryggende og dyktig i sitt arbeid.