Geir Olav Gram Klette

Industrigata 8 4307 Sandnes

Geir Olav Klette

Industrigata 8 4307 Sandnes

Siste vurderinger av Geir Olav Gram Klette

Veldig flink med oss som har tannlegeskrekk.

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Fikk god forklaring i forkant av behandlingen samt god forklaring under behandlingen.
Har aldri følt meg så avslappet hos en annen tannlege, blir nok min nye tannlege dette.

Beste tannlegen som finnes :)

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Vi fikk anbefalt Geir for snart 11-12 år siden. Sønnen vår var 3-4 og hadde dårlig emalje på melketennene og fikk stadig hull/groper som måtte behandles. Etter en utrolig dårlig opplevelse hos lokal bydelstannlege oppdaget vi Geir i Sandnes. Det var et lykketreff for vår sønn. Aldri har en tannlege brukt så god tid og behandlet vår lille, skrekkslagne sønn så bra. Tannlegeskrekken ble borte der og da. I tillegg har vi fått akutt hjelp en helg pga skade i munnen på vår lille sønn - og det var bare Geir som fikk røre han da. Så da skoletannlegen kom på banen (som er gratis) så forsøkte vi det - men det ble med det ene forsøket. Vi betaler heller det det koster og kjører fra Stavanger til Sandnes med vår sønn som nå er ungdom. Hele familien har hatt Geir som tannlege i hele denne tiden og vi har aldri hatt noe å klare på. Effektiv, dyktig, rolig og med en herlig humor ;) Takk for hjelpen.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Har vært hos flere tannleger. Har tannlegeskrekk.
Ingen kan sammenlignes. Helt fantastisk behandling!
Anbefales på det varmeste.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Geir Olav Klette Skrevet

Geir Olav er kort sagt bare helt fantastisk tannlege. Han er rolig, forklarer alt han skal gjøre og får deg til å slappe av. Han er forsiktig og veldig flink. Resten av staben er også veldig hyggelige og ordentlige. Jeg "oppdaget" ham i 2003 når jeg fulgte en eks dit som hadde enorm tannlegeskrekk og har gått til ham siden. Anbefales på det sterkeste!

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Eli Mjøs Skrevet

Har gått til Klette i flere år og har INGENTING å klage på! Han er faglig dyktig, tålmodig og svært nøye. Anbefaller han på det sterkeste!