Øivind Berg

Askim Tannhelsesenter Prisliste

Siste vurderinger av Øivind Berg

Anbefales

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Etter nesten 5 år uten tannlegebesøk pga ekstrem skrekk mot tannleger kom jeg hit til Øyvind Berg.
Ble møtt av en smilende, rolig og omsorgsfull tannlege. Han forklarte alt nøye og var utrolig behagelig. Jeg har aldri vært borti en som er så dyktig til å ta vare på pasientene sine som han. Har du skrekk, så gå dit. Du angrer ikke!

Profesjonell og empatisk

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

En veldig dyktig tannlege som alltid yter god service. Han er opptatt av pasientens ve og vel. Anbefales!

Utrolig men sant...

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

For en med "uthevet" tannlegeskrekk som nå har nådd pensjonsalder var dette en skikkelig opptur...
Terningkast 6... (på alle måter)
BASTA !

Fantastisk

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i å gå til tannlegen, og endte opp hos Øivind da jeg plutselig hadde sterkt behov for en hastetime. Det viste seg at jeg trengte en rotfylling, og jeg kan ikke si at jeg gledet meg, men Øivind er fullstendig fantastisk! Han forklarte svært godt hva som hadde skjedd, hva som måtte gjøres og hvorfor. Han smiler alltid, og kan småprate, men opptrer veldig profesjonelt! Selv om jeg nå bor i Oslo, kunne jeg ikke tenke meg å bytte tannlege.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg og min mann ble kjent med Øivind da han jobbet i Oslo.Mannen min hadde kjempe skrekk for tannleger .Takket være Øivind er all tannlege fobi borte.Vi reiser fra Oslo får å få behandling.ØIVIND ER OVERHODE IKKE DYR.Har bestandig god tid flink til å forklare alt før han gjør noe.PASIENTENE ER I DE TRYGESTE Å BESTE HENDER.