Øivind Berg

Dr.Randers Gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av Øivind Berg

Profesjonell tannlege

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg er superfornøyd med Øyvind! Her blir du fulgt opp til minste detalj, og han er svært hyggelig og faglig dyktig. Anbefales til alle som trenger en tannlege.

Utrolig men sant...

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

For en med "uthevet" tannlegeskrekk som nå har nådd pensjonsalder var dette en skikkelig opptur...
Terningkast 6... (på alle måter)
BASTA !

Fantastisk

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i å gå til tannlegen, og endte opp hos Øivind da jeg plutselig hadde sterkt behov for en hastetime. Det viste seg at jeg trengte en rotfylling, og jeg kan ikke si at jeg gledet meg, men Øivind er fullstendig fantastisk! Han forklarte svært godt hva som hadde skjedd, hva som måtte gjøres og hvorfor. Han smiler alltid, og kan småprate, men opptrer veldig profesjonelt! Selv om jeg nå bor i Oslo, kunne jeg ikke tenke meg å bytte tannlege.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg og min mann ble kjent med Øivind da han jobbet i Oslo.Mannen min hadde kjempe skrekk for tannleger .Takket være Øivind er all tannlege fobi borte.Vi reiser fra Oslo får å få behandling.ØIVIND ER OVERHODE IKKE DYR.Har bestandig god tid flink til å forklare alt før han gjør noe.PASIENTENE ER I DE TRYGESTE Å BESTE HENDER.

Smil :)

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Dyktig tannlege som gir deg god og begripelig informasjon og tar hensyn til deg som pasient. Har inntrykk av at denne gjengen alltid har mye av det siste utstyret på markedet. Aldri behagelig hos en tannlege, men tror at det neppe kan være bedre behandling å få etter først å ha havnet i en slik stol. Benyttet Øivind siden han startet sin praksis i Askim, og er "sjeleglad" for at jeg er såpass mye eldre enn han, slik at jeg sannsynlig vis har en svært dyktig tannlege langt inn i min alderdom. Vær så snill, hold på til du er minst 70 Øivind! Jeg skal forære deg all min amalgam - om nødvendig ;)