Askim Tannhelsesenter

Telefonnummer69 88 12 3069 88 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dr.Randers Gate 4 1830 Askim
Askim Tannhelsesenter holder til i Askim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Askim Tannhelsesenter

Hyggelig og behagelig

Tannlege: Hilde Elvestad Heyden Skrevet

Har ikke vært hos tannlegen på drøyt 15 år pga elendig behandling hos skoletannlege. Da jeg fikk betennelse i en visdomstann måtte jeg likevel til tannlege, og fikk anbefaling av min mor om å ringe Hilde. Fikk time dagen etter (ringte like før stengetid), og fikk antibiotikakur, smertestillende og henvisning til å få fjernet tannen hos oralkirurg.
Tilbake hos Hilde i ettertid for å ta en vanlig kontroll. Informerer godt og får meg til å føle meg trygg. Sier i fra om ubehagelige ting eller lyder i forkant. Borret ett hull, fjernet tannstein og renset tennene: veldig fornøyd med behandlingen.
"Gleder" meg til neste kontroll om ett år.

Anbefales

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Etter nesten 5 år uten tannlegebesøk pga ekstrem skrekk mot tannleger kom jeg hit til Øyvind Berg.
Ble møtt av en smilende, rolig og omsorgsfull tannlege. Han forklarte alt nøye og var utrolig behagelig. Jeg har aldri vært borti en som er så dyktig til å ta vare på pasientene sine som han. Har du skrekk, så gå dit. Du angrer ikke!

Profesjonell og empatisk

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

En veldig dyktig tannlege som alltid yter god service. Han er opptatt av pasientens ve og vel. Anbefales!

Utrolig men sant...

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

For en med "uthevet" tannlegeskrekk som nå har nådd pensjonsalder var dette en skikkelig opptur...
Terningkast 6... (på alle måter)
BASTA !

Fantastisk

Tannlege: Øivind Berg Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt glad i å gå til tannlegen, og endte opp hos Øivind da jeg plutselig hadde sterkt behov for en hastetime. Det viste seg at jeg trengte en rotfylling, og jeg kan ikke si at jeg gledet meg, men Øivind er fullstendig fantastisk! Han forklarte svært godt hva som hadde skjedd, hva som måtte gjøres og hvorfor. Han smiler alltid, og kan småprate, men opptrer veldig profesjonelt! Selv om jeg nå bor i Oslo, kunne jeg ikke tenke meg å bytte tannlege.