Øivind Berg

Øivind Berg er tannlege i Indre Østfold

Siste vurderinger av Øivind Berg

Smil :)

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Dyktig tannlege som gir deg god og begripelig informasjon og tar hensyn til deg som pasient. Har inntrykk av at denne gjengen alltid har mye av det siste utstyret på markedet. Aldri behagelig hos en tannlege, men tror at det neppe kan være bedre behandling å få etter først å ha havnet i en slik stol. Benyttet Øivind siden han startet sin praksis i Askim, og er "sjeleglad" for at jeg er såpass mye eldre enn han, slik at jeg sannsynlig vis har en svært dyktig tannlege langt inn i min alderdom. Vær så snill, hold på til du er minst 70 Øivind! Jeg skal forære deg all min amalgam - om nødvendig ;)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

En tannlege som møter deg med et smil, ser deg i øynene og bruker tid på å prate med deg og forklare behandlingen, både før og underveis. Han tar tannlegeskrekk på alvor og du føler virkelig at han SER deg. Han virker trygg og god i utførelsen av yrket sitt og har et ekstremt godt rykte. En særdeles hyggelig og flink tannlege i et miljø pasienten til alt overmål føler seg trygg i. Anbefales!

For de med tannlegeskrekk!

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig god tannlege for de med tannlegeskrekk: Hadde ikke vært hos tannlege på 13 å første gang jeg var der. Første gang var jeg bare inne og pratet med han og han tok bilder å så over hva som måtte gjøres. De neste gangene var det for behandling som var smertefri. Husk og si ifra til han om tannlegeskrekken. Behandlingen er dyr men definitivt verdt det.

En helt fantastisk tannlege

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Er lei meg for at jeg har flyttet, så jeg ikke har han som tannlege lenger :(

Ble alltid møtt av et smil og glimt i øyet allerede da jeg ble hentet på venteværelset. Utrolig profesjonell og rolig. Veldig flink til å formidle hvordan det står til med tennene, og gir gode individuelle tips om hva man kan gjøre for å forbedre tannhelsen. Veldig tillitsskapende og trygg tannlege. Føler meg alltid godt ivaretatt i stolen hans, og gruer meg ikke til å gå dit engang.

Han koster penger, men det er verdt hver krone! Alle tannleger skulle vært som Øyvind. Han er dessuten hygienisk, skånsom, og passer alltid på at du har det bra. Den beste opplevelsen var etter en ulykke da jeg hadde slått ut begge fortenna (faktisk..) og dro til han, og han finner ut at han skal sette inn plasttenner. En prosess som ville ta lang tid, være slitsom og smertefull. Takket være en fantastisk tannlege synes det ikke engang at jeg har to plastikktenner, ikke kjenner jeg det heller. Nevnte tenner måtte også rotfylles, noe diverse bekjente og familiemedlemmer babla opp og ned i mente om hvor fælt og vondt det var. Jeg merket absolutt ingenting!

Tannlegeskrekk

Klinikk: Askim Tannhelsesenter Skrevet

Tannlege Berg tar tannlegeskrekken på veldig alvor! Takk og pris for at det finnes tannleger som han.