Fokus Tannlegene

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Vestregata 42 9008 Tromsø
Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Meget bra!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Profesjonell og trygg behandling. Spesielt lett på hånden og setter bedøvelse helt smertefritt. Svært behagelig opplevelse.

Brukt i 10år -superfornøyd!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Har gått til Urd i 10 år. Er generelt veldig fornøyd, og vil spesielt trekke fram to ting som er annerledes/tydelig sammenligna med tidligere tannlegeerfaringer: Hun er veldig presis og forsiktig, så det gjør mindre vondt og oppleves mindre ukontrollerbart/røft. I tillegg er hun nøye på å informere om og gi tips til vedlikehold og rengjøring. Jeg har en helt annen forståelse av munnhygiene og tenner nå enn da jeg startet å gå til henne, og selvom prisnivået kanskje er noe høyere enn konkurrentene i utgangspunktet, så er jeg sikker på at jeg får lavere tannlegeregninger over tid, fordi jeg i større grad greier å ta godt vare på tennene mine :) Sentralt beliggende i sentrum, rett ved parkeringstunellen.

God opplevelse!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Hadde i dag kontroll og sjekk av tennene mine hos Urd Lilleng. Veldig god opplevelse med en grundig god sjekk. Pga grundigheten fant hun ett hull under en fylling som kunne blitt ille dersom ingenting hadde blitt gjort i dag. Meget dyktig tannlege!

Omsorg

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Man blir virkelig tatt vare på som pasient av Urd. Ytterst profesjonell. Stødig, dyktig og omsorgsfull for de som har, om så ytterst lite tannlegeskrekk! :)

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Svært god og omsorgsfull behandling. Svært lite smertefullt, og så etter behandlingen. Jeg syns også de er rimeligere enn andre når man ser på alt som blir gjort. Dette blir tannlegen for både meg og mine barn.