Fokus Tannlegene

Vestregata 42 9008 Tromsø
Fokus Tannlegene holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Fokus Tannlegene

Urd

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Hardhendt, hadde fokus på flere steder da hun boret, ble sur når jeg sa fra, svindyr, fikk tannlegeskrekk etter opplevelse hos henne

Jeg tar gladelig fly fra Oslo for å gå til denne tannlegen!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i Tromsø og, for den del, over hele landet. Hvis du tilfeldigvis har tannlegeskrekk så er hun ideell. Jeg har ikke én eneste gang kjent bedøvelses-sprøytene hun setter. Hun er oppmerksom på hvordan jeg har det der jeg sitter med munnen full av instrumenter og er rolig, behagelig og tar hensyn. Resultatene snakker for seg selv. Hver eneste gang blir jobben gjort grundig og resultatet av behandlingen varer lenge! Hun er like opptatt av perfeksjon i resultat som i estetikk og gir gode råd om hva jeg kan gjøre for å bedre min egen tannhelse. Disse rådene følger jeg med godt resultat. Hun har dessuten aldri hastverk med å bli ferdig. Prisene, som jeg har sammenlignet med andre tannleger både i Oslo og Bergen og andre steder i landet, er mer enn rettferdige. Husk at det er viktig hvor solid jobben er gjort og hvor lenge resultatet varer og at det ikke er noen fordel å betale mindre hos en annen tannlege for så å måtte komme tilbake kort tid senere og gjøre alt på nytt. Det har jeg opplevd nok mange ganger. Aldri igjen. Jeg tar fly til Tromsø for å gå til Urd Lilleng hvor enn jeg måtte bo. Kunne ikke anbefale henne mere!

Faglig dyktig

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Uten tvil en spesielt dyktig tannlege, men muligens litt dyrere sammenlignet med annen tannlege jeg tidligere har benyttet.

Beste tannlegen!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege! Har aldri opplevt noe ubehag ved noen typer av behandlinger og er uten tvil den flinkeste tannlegen jeg har opplevt! Urd er i tillegg veldig hyggelig og med god smak for estetikk, hva gjeller både tenner og venterom :) alt er beste kvalitet og service!!
Og så er dette i tillegg studentrabatt!! Hurra!!

Super fornøyd!

Tannlege: Urd Lilleng Skrevet

Beste tannlegen/tannpleier og klinikken i byen! Dette blir min faste klinikk! Veldig profesjonell og dyktige!