1994

Bente Åsnes er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Bente Åsnes

Dyktige Bente!

Klinikk: Bente Åsnes Skrevet

Dyktig, sympatisk, empatisk, lydhør, kunnskapsrik, behagelig osv etc mm.....
Kommer aldri til å bytte tannlege!

Den beste

Klinikk: Bente Åsnes Skrevet

Her er det bare en ting å si, bedre kan det ikke bli. Blid, hyggelig, forståelsesfull og dyktig. Veldig fornøyd.

Den beste og roligeste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Bente Åsnes Skrevet

Hei. Jeg fikk tannlegeskrekk da jeg gikk i barneskolen ..som mange vet så kunne tannlegene den gangen på 60 tallet vær meget brutale og skremte livskiten av elevene blant der meg selv...i mange år gikk jeg ikke til tannlegen grunnet skrekken jeg fikk gjennom skoletannlegen på mitt hjemsted..så i 1997 / 1998 begynte tennene i øvre munn å løsne og jeg jeg blødde i tannkjøttet og da var det ingen vei tilbake og jeg oppsøkte tannlegen på Bærums verk i skollerudveien 11 og sa straks jeg kom inn at jeg hadde en voldsom tannlegeskrekk fra mine år i barneskolen og jeg fikk til svar at dette skulle gå bra ..etter undersøkelsen og røntgenbilder fikk jeg beskjed at jeg hadde fått tannsykdommen Periodontitt og jeg måtte da trekke noen tenner i øvre munn og sette inn protese..etter mange timer i tannlegestolen og under kyndige hender og en utrolig rolig tannlege var min tannlegeskrekk på vei ut av systemet og jeg grudde meg ikke til å gå til tannlegen lenger og det takket være Bente Åsnes som er fremragende dykig og rolig tannlege som prater i en rolig tone som igjen smitter over på meg som passient og jeg er nå blitt kvitt all tannlegeskrekk. Men som Bente sa til meg første gangen at mange fikk tannlegeskrekken i barneskolen og hadde ikke jeg hatt den så hadde jeg antakelig unngått å ha fått tannsykdommen Periodontitt. Men all ære til min tannlege Bente Åsnes som har hjulpet meg gjennom tannlegeskrekken jeg slet med siden jeg gikk utav skolen i 1970. Og fra 1970 og frem til 97 / 98 er det mange år. Takk Bente Åsnes for at du er den rolige og ikke minst flinke tannlegen du er. Takk.

Beste Eeeveeer

Klinikk: Bente Åsnes Skrevet

Hun er veldig dyktig, hun tar seg tid til deg, dette er ikke noe samlebånd.
Jeg (39 år) har alltid hatt tannlegeskrekk, etter at jeg fant Bente for 3 år siden, kan jeg gå til tannlegen uten hjertebank.
STRÅLENDE!!!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Bente Åsnes Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig tannlege! Kunne ikke tenke meg å bytte, selv om jeg nå har flyttet et stykke unna.