Birger Nygaard-Østby

Birger Nygaard-Østby er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Birger Nygaard-Østby

En førsteklasses tannlegeklinikk

Klinikk: Birger Nygaard Østby Skrevet

Jeg har vært pasient, (kunde!) hos Nygaard Østby i mer enn 20 år. Har alltid vært superfornøyd. Først med Nygaard-Østby senior, deretter sønnen Birger og kona. Førsteklasses faglig arbeid, og ikke minst, veldig serviceinnstilte og hyggelige mennesker. Jeg blir forklart det faglige på en forståelig måte. Og så er det litt fleip og tull innimellom. Så jeg slapper skikkelig av.
Jeg berømmer også Elisabeth Lindteigen som tannpleier. Hun "redder" tannkjøttet mitt og tennene, og er veldig hyggelig! Stor takk til Oddny også som stepper inn hvis Elisabeth er forhindret. :-) :-)

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Birger Nygaard Østby Skrevet

Jeg har vært pasient hos Birger i mange år og jeg kunne ikke vært mer tilfreds. Birger er etter min mening en svært dyktig, grundig og nøyaktig tannlege som bryr seg om pasientene sine og oppriktig ønsker å levere godt arbeid. Dersom noe mot formodning ikke blir perfekt er Birger trolig mer opptatt av å korrigere dette enn pasienten er. Han har en fenomenal serviceinnstilling og er en tvers igjennom hyggelig kar. Det er ikke ofte man kan si at man gleder seg til å gå til tannlegen, men det gjør virkelig jeg.

Helt Topp!

Klinikk: Birger Nygaard Østby Skrevet

Birger og sin kona er velde proff, snill,høflig og stille opp når man trenger hjelp.
Jeg er pasient i mer en 20 år og har aldri vurdert og bytte til en annen tannlege.

Dyktig og empatisk

Klinikk: Birger Nygaard Østby Skrevet

Birger en en tannlege som er meget dyktig i sitt dag. Han forklarer hva han gjør og er både tålmodig og empatisk og man føler seg godt ivaretatt .Anbefales på det varmeste .

Norges beste tannlege

Klinikk: Birger Nygaard Østby Skrevet

Jeg har vært kunde hos Birger i 19 år og er strålende fornøyd. Svært dyktig og behagelig tannlege som kan faget. Kvalitet i alle ledd. At han spenner opp latexduk når han skal lime plastfyllinger er et eksempel på det. Det er det slett ikke alle tannleger som gjør.