Hieu Trung Tran

Sundbyvegen 4 2074 Eidsvoll Verk

Siste vurderinger av Hieu Trung Tran

Rask og flink

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Tran vet hvordan han skal takle tannlegeskrekken min. Han forklarer hva han skal gjøre til enhver tid, og han er den første tannlegen jeg er hos der jeg ikke føler at jeg vil kveles i løpet av behandlingen (jeg nærmer meg 60 år). Han spøker og synger og skaper en lett stemning. Arbeidet han gjør ser ut for å være av god kvalitet.

Meget dyktig

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tran er den tannlegen jeg har brukt (65 år) som jobber lettest og mest hendig. Alt virker så enkelt, OK så gjør vi det. Ingen unødvendige smerter, ber jeg om bedøvelse får jeg det og vi diskuterer løsninger og han prøver å etterkomme mine forslag innenfor den faglige ramme han må jobbe etter. Tran er hyggelig og damene hanses er kjempeålreite.

Beste tannlegen!

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Tran er dyktig og hyggelig med meget bra utstyr og renhold. Alltid i godt humør og gjør en grundig jobb til gode priser. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra tannlege!

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Tran er meget dyktig, rask, effektiv og skånsom. Han har moderne utstyr og et hyggelig behandlingsrom. Ikke for dyr, billigere enn tannleger i byene. Det går raskt å få time dersom man har behov for hjelp utenom den faste kontrollen. Det er også en meget dyktig tannpleier der, Ida Vollvik.