Hieu Trung Tran

Tann - Værket AS
Sundbyvegen 4 2074 Eidsvoll Verk
Hieu Trung Tran er tannlege i Eidsvoll

Siste vurderinger av Hieu Trung Tran

Tannlege Tran er DYKTIG og en klasse for seg!

- Aldri mye forsinkelser
- Alltid imøtekommen og blid
- Jobber raskt, effektivt og er grundig!

Har du tannlegeskrekk? Da er tannlege Tran utvilsomt DIN TANNLEGE! Jeg får ikke fullrost han nok, og det samme gjelder medarbeiderne på Tann-Værket-kontoret.

(Hadde det vært mulig, så skulle jeg veldig gjerne ønsket at alle fastleger kunne ta lærdom
av måten vi som pasienter bør/skal behandles på :-) ....jeg både dobler og tredobler de 5 stjernene som kan gis i denne vurderingen)

Den dyktigste tannlegen vi har vært hos

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Hieu er suveren. Han jobber som alle de andre også nevner, på en uvanlig lett og smertefri måte. Han utfører alltid behandlingen grundig, men på mye kortere tid enn noen annen tannlege vi har vært hos. Dette må oppleves. Han har en helt unik og behagelig, netthendt måte å jobbe på, enn andre tannleger. Kan anbefales på det sterkeste:)

Rask og flink

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Tran vet hvordan han skal takle tannlegeskrekken min. Han forklarer hva han skal gjøre til enhver tid, og han er den første tannlegen jeg er hos der jeg ikke føler at jeg vil kveles i løpet av behandlingen (jeg nærmer meg 60 år). Han spøker og synger og skaper en lett stemning. Arbeidet han gjør ser ut for å være av god kvalitet.

Meget dyktig

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tran er den tannlegen jeg har brukt (65 år) som jobber lettest og mest hendig. Alt virker så enkelt, OK så gjør vi det. Ingen unødvendige smerter, ber jeg om bedøvelse får jeg det og vi diskuterer løsninger og han prøver å etterkomme mine forslag innenfor den faglige ramme han må jobbe etter. Tran er hyggelig og damene hanses er kjempeålreite.

Beste tannlegen!

Klinikk: Tann - Værket AS Skrevet

Tannlege Tran er dyktig og hyggelig med meget bra utstyr og renhold. Alltid i godt humør og gjør en grundig jobb til gode priser. Anbefales på det sterkeste!