Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo

1995

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Trondheim Tannhelsesenter Prisliste

Trondheim Tannhelsesenter Telefonnummer73 53 45 4573 53 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongens gate 49 7012 Trondheim
Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo

ingen ord er bra nok for å beskrive hennes person

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

det er en service fra andre planet, hun er veldig avslappet og utstråler masse varme. hun bryr seg mye og tar vare på en som en mor. hennes psykiske behandling av pasientene er utmerket , proff i hennes yrke. for meg, hun er en kjempe forbilde ., veldig snill og flink til å synge . hun er en Engel i menneske figur.

Tannlegeskrekk på kjøpet

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Hadde time på kvelden på Trondheim Tannhelsesenter.
Ble sittende å vente over en time over tid på tannlegen uten å få en henvendelse av de ansatte.

Foreslår å heller gi beskjed til hver enkelt pasient, i stedet for en lite synlig lapp i resepsjonen.

De hadde en hastepasient i et rom rett ved venterommet, som skrek og klynket hele tiden mens jeg satt der.

Da jeg kom inn til time, fikk jeg beskjed om at jeg såklart kunne få ta timen en annen dag, men hun kunne ta det kjapt nå.

Hun tok det da, men hun arbeidet brått og fort, slik at jeg følte meg utrygg. Resultatet var vond kantete tann, som jeg måtte rette opp på senere.

Fint å få avslag i prisen, men det hadde vært mye bedre å bli tatt på alvor som pasient i stedet for.

Tannlegen som fjernet tannlegeskrekken min

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Anna-Karin er en meget dyktig og effektiv tannlege, før jeg kom til henne hadde jeg tannlegeskrekk og gruet meg veldig til å dra til tannlegen. Etter flere behandlinger som alle var veldig bra, har jeg ikke lenger tannlegeskrekk! Anna-Karin tar deg seriøst og lytter til plagene dine og de tingene du eventuelt synes er ubehagelige noe som gjør at det ikke er noe problem å gå til tannlegen til tross for tannlege skrekk. Jeg anbefaler Trondheim Tannhelsesenter og Anna-Karin på det varmeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig og rolig tannlege. Stoler fullt og helt på henne - hun er flink til å spørre om hva jeg syns, om alt går bra og til å forklare hva hun vil gjøre.

Har aldri vært så avslappet i en tannlegestol før. Sovner nesten når hun nynner til radioen.

Veldig imponert etter besøket

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i tannlegebesøk, men etter dette besøket har jeg funnet meg en tannlege jeg kommer til å bruke fremover. Veldig behagelig å være hos, og forklarer alt hun gjør underveis. Anbefales!