Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo

1 vurdering

Siste vurderinger av Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo

Tannlegeskrekk på kjøpet

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Hadde time på kvelden på Trondheim Tannhelsesenter.
Ble sittende å vente over en time over tid på tannlegen uten å få en henvendelse av de ansatte.

Foreslår å heller gi beskjed til hver enkelt pasient, i stedet for en lite synlig lapp i resepsjonen.

De hadde en hastepasient i et rom rett ved venterommet, som skrek og klynket hele tiden mens jeg satt der.

Da jeg kom inn til time, fikk jeg beskjed om at jeg såklart kunne få ta timen en annen dag, men hun kunne ta det kjapt nå.

Hun tok det da, men hun arbeidet brått og fort, slik at jeg følte meg utrygg. Resultatet var vond kantete tann, som jeg måtte rette opp på senere.

Fint å få avslag i prisen, men det hadde vært mye bedre å bli tatt på alvor som pasient i stedet for.

Tannlegen som fjernet tannlegeskrekken min

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Anna-Karin er en meget dyktig og effektiv tannlege, før jeg kom til henne hadde jeg tannlegeskrekk og gruet meg veldig til å dra til tannlegen. Etter flere behandlinger som alle var veldig bra, har jeg ikke lenger tannlegeskrekk! Anna-Karin tar deg seriøst og lytter til plagene dine og de tingene du eventuelt synes er ubehagelige noe som gjør at det ikke er noe problem å gå til tannlegen til tross for tannlege skrekk. Jeg anbefaler Trondheim Tannhelsesenter og Anna-Karin på det varmeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig og rolig tannlege. Stoler fullt og helt på henne - hun er flink til å spørre om hva jeg syns, om alt går bra og til å forklare hva hun vil gjøre.

Har aldri vært så avslappet i en tannlegestol før. Sovner nesten når hun nynner til radioen.

Veldig imponert etter besøket

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i tannlegebesøk, men etter dette besøket har jeg funnet meg en tannlege jeg kommer til å bruke fremover. Veldig behagelig å være hos, og forklarer alt hun gjør underveis. Anbefales!

Veldig behagelig tannlege

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Synger når hun behandler, veldig beroligende. Forklarer alt på forhånd, og den beste jeg har vært borti når det gjelder å sette bedøvelse. Nøye og virker veldig kompetent.