Elisabeth Aurstad Riksen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Elisabeth Aurstad Riksen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen

Den beste,snilleste og mest profesionelle tannlege i verden ❤️

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Har hatt henne som tannlege i flere år. seriøst den flinkeste jeg vet. anbefalles til den sterkeste!

En fantastisk flink og empatisk tannlege.

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth siden hun overtok praksisen fra Tannlegene Birkeland.

Jeg har hatt mye problemer med tennene og har derfor erfaring med mange forskjellige tannleger. Elisabeth er den desidert beste jeg har hatt. Ikke bare er hun flink og skånsom, men hun er også empatisk og flink å hele tiden forklare hva hun gjør.

Jeg er så glad for at det er hun som tar vare på tennene mine. ( de få jeg har igjen :-)

Unik tannlege som du kan stole på!

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Dette er en helt unik tannlege! Jeg har vært hos mange tannleger før henne, og har aldri vært sikker på om jeg rett og slett ble lurt. Men hos Elisabeth føler jeg meg 100% trygg. Både på at behandlingen jeg får er nødvendig, og at prisen jeg betaler er seriøs. Elisabeth underviser på tannlegehøyskolen, og det ga meg også trygghet. For om hennes elever følger hennes eksempel, så får vi mange gode tannleger i framtiden! Elisabeth stiller opp raskt om noe er galt, og retter opp problemer umiddelbart.
Hun er så dyktig, at jeg har anbefalt to med tannlegeskrekk å dra til henne. Begge er nå kvitt sin tannlegeskrekk, og har klart mesterstykke å borre uten bedøvelse hos Elisabeth!