Heidi Bøe Honningsvåg

Autorisasjon (1995)

Heidi Bøe Honningsvåg er tannlege i Time

Siste vurderinger av Heidi Bøe Honningsvåg

Den beste tannlegen eg har hatt

Klinikk: Jær Tannlegene Skrevet

Var hos Heidi bøe Honningsvåg i dag ekstremt flinke og koselige etter att eg bjunte og gå til Heidi har eg ikkje lenger tannlege skrekk kan anbefale Heidi til andre folk

Fantastisk!

Klinikk: Jær Tannlegene Skrevet

Jeg byttet fra skoletannlege til Heidi i voksen alder. Fantastisk flink tannlege. Benytter den nyeste teknologien, flink til å forklare og ikke minst høre på pasienten. Blir min tannlege i mange år fremover!

Utålmodig

Klinikk: Jær Tannlegene Skrevet

Er pasient med fobi for tannbehandling. Kom til tannlegen med betent tann som følge av stort hull. Det ble vurdert å fylle hull, noe som etterhvert ikke lot seg gjøre idet hullet var for nær nerven. Deretter ble det bestemt rotfylling. Underveis ble det bedøvet en rekke ganger, uten at det tok smerten i den betente tannen. Tannlegen ble etterhvert så frustrert at hun avbrøt behandlingen og mente jeg, som pasient, var for negativ.

Når en pasient med fobi skal rotfylles i en tann som ikke lar seg bedøve, synes det lite klokt å skylde på pasienten. For fobien blir ikke mindre av slik behandling.

Dette var mitt andre besøk hos denne tannlegen. Det første besøket gikk forholdsvis godt. Det andre ikke. Det blir ikke flere besøk.