Sølve Larsen

Sølve Larsen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sølve Larsen

Den beste tannlegen

Klinikk: Sølve Larsen Skrevet

Veldig flink tannlege! Alltid rolig og imøtekommende, med sin sedvanlige lune humor og et smil på lur! Og meget dyktig. Jeg kjente ingenting gjennom hele tannbehandlingen. Absolutt ingen smerte eller ubehag. En meget positiv opplevelse! Han anbefales varmt.

Trygg og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Jeg gikk til Sølve etter henvisning da en annen tannlege hadde rotfylt tann både uten grunn og på feil måte som ga vedvarende og sterke smerter. Sølve møtte meg meg trygghet, faglig dyktighet og som han selv sa, et par dager etter var jeg helt smertefri. Anbefaler på det sterkeste!

Rolig og dyktig tsnnlege

Klinikk: Sølve Larsen Skrevet

Jeg ble henvist til han for rotfylling der jeg mistenker sterkt at den forrige tannlegen gjorde en grep som førte til fraktur. Han møtt meg på en svært god måte, veldig rolig og behagelig tannlege. Prisen var høy, men han var svært snill og jeg likte måten han utførte jobben på. Godt å ha slike tannleger rundt oss:🙏🏿

Profesjonell

Klinikk: Sølve Larsen Skrevet

Veldig dyktig tannlege, som hjalp meg med min sprøyteskrekk. Han gjør det han skal, raskt og effektivt og alltid med et smil og en hyggelig kommentar.

Veldig hyggelig og god tannlege

Klinikk: Sølve Larsen Skrevet

Oppleves som dyktig i tillegg til at han er morsom.
Kommer alltid ut derfra med en morsom historie å fortelle ut fra hans mange underfundige og tørre kommentarer og punchlines.