Trude Udnæs

Colosseumklinikken AS avd. Sandvika, Spesialist i Endodonti, Tannlege Trude Udnæs Kvinne, 48 år

Autorisert 1995

Gamle Ringeriksvei 37 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Trude Udnæs

Fantastisk tannlege

Klinikk: Spesialist i Endodonti, Tannlege Trude Udnæs Skrevet

Har hatt betennelse og problemer med røtter, men heldigvis ble jeg henvist til spesialist Trude Udnæs. Hun undersøkte nøye, forklarte hva som ble gjort under behandlingen, er varsom, hensynsfull og lett på hånden. I tillegg har hun et nydelig og behagelig vesen.
Trude Udnæs anbefales på det varmeste. Godt det finnes tannleger som henne.

Anbefaler ikke

Klinikk: Spesialist i Endodonti, Tannlege Trude Udnæs Skrevet

Jeg anbefaler ikke Trude Udnæs. Hun fremstår som mutt og overlegen. Man får ingen informasjon, hverken før, etter eller under utførelse av behandling. Jeg betalte flere tusen kroner for en midlertidig rotfylling. (Det skrives helt tydelig på kvitteringen at det var foretatt en midlertidig rotfylling.) Jeg fikk store smerter i ettertid, så gikk til en annen tannlege, som konstaterte at det ikke var noen midlertidig fylling i tannen, kun et slags papir som min nye, erfarne tannlege ikke visste hva var engang! Videre, ble jeg fortalt at måten tannen hadde blitt behandlet på, var slik at man måtte få fylt den innen få dager, - jeg fikk ingen informasjon om dette fra Trude Udnæs. Horribelt.

Fantastisk

Klinikk: Spesialist i Endodonti, Tannlege Trude Udnæs Skrevet

Rotfylling foretatt absolutt helt uten noe smerte. Aldri møtt en tannlege som er så lett på hånden, hensynsfulle og ga et så godt menneskelig inntrykk. Dessverre må du ha en betent tannrot for å komme til henne.