Guttorm Haug

Autorisasjon (1995)

Guttorm Haug Telefonnummer51 62 35 5551 62 35 ...
Jærveien 84 4319 Sandnes
Guttorm Haug er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Guttorm Haug

Anbefales

Klinikk: Guttorm Haug Skrevet

Behagelig, flink, nøye og hyggelig. Kunne skrevet mye mer da jeg rett og slett er veldig førnøyd med tannlegen min :-)

Behaglig og dyktig tannlege.

Klinikk: Guttorm Haug Skrevet

100 % fornøyd med denne tannlegen. Suveren på service og pasientbehandling. Ingen ubehagligheter i vente her. Gir god informasjon og er trygg og sikker.

Grundighet og respekt!

Klinikk: Guttorm Haug Skrevet

Jeg har hatt mange tannleger gjennom årene, men jeg har aldri vært så fornøyd som hos Haug. Han finner alltid beste og billigste løsning, er grundig i arbeidet sitt og behandler meg med respekt. Hans assistenter har også en spesiellt god og beroligende måte å møte, og behandle oss kunder på. Topp behandling på alle felt!

Den beste tannlegen som fins

Klinikk: Guttorm Haug Skrevet

Jeg er stor fornøyd med denne tannlegen, har vært hos mange forskjellige, men Guttorm er den beste og assistenten, han tar seg tid og forklarer hva som skjer og bruker tid at bedøvelsen virker, han hopper ikke rett I det som er veldig bra vis man har litt tannlege skrekk. Har satt meg til ro med denne tannlegen, den beste jeg har hatt :)

Dyktig og behagelig.

Klinikk: Guttorm Haug Skrevet

Ikke det mest imponerende kontoret, men trygg, god og behagelig behandling, gode råd, og lett å komme til.