Geir Sæther Slettvoll

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Geir Sæther Slettvoll er tannlege i Ålesund

Siste vurderinger av Geir Sæther Slettvoll

Dyktig og hjelpsomm lege med god kontaktsevne

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Dyktig. Flink til å kontakte med pasient. Viser respekt til andere i forhols til deres situasjon. Anbefales.

Dyktig

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Det faglige har jeg jo egentlig ikke kunnskap til å vurdere, men jeg har i alle fall ikke noe å klage over. Jeg har gått til han i ca. 15 år og det han har gjort har holdt fint. Flere kolleger av meg har lignende erfaring.

Det er IKKE pga. han jeg har litt tannlegevegring, for han er rolig, forklarer godt, spør stadig om det går ok, og tar seg god tid ved setting bedøvelse.

Jeg har ikke sammenlignet priser i forhold til andre, men tror prisen er ok. Jeg betaler gjerne for en god tannlege.

Ikke verdt prisen

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Byttet også til Apollonia, grunnet slurvete arbeid med fasetter. Overpriset i forhold til dyktighet.

Ikke bra

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er ikke enig med disse andre vurderinger. Gikk til Apollonia før denne tannlege som var ok. Jeg fikk aldri en riktig pris for behandling med denne tannlege. Måtte sitte i tannlege stolen og vente mens han behandlet pasienter på andre rommet. Måtte også betale full pris for omgjøring av en krone. Veldig veldig dyrt!

Meget fornøyd

Klinikk: Daaeskogen Tannlegesenter AS Skrevet

Begynte å gå til Geir for ca 8 år siden. Led da av voldsom tannlegeskrekk etter mange dårlige erfaringer. Har overhode ikke tannlegeskrekk lenger. Behagelig og meget dyktig kar. Forklarer godt og sørger for god smertelindring ved behov. Kan anbefales på det varmeste