Daaeskogen Tannlegesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Daaeskogen Tannlegesenter AS holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Daaeskogen Tannlegesenter AS

Lytteende,hensynsfull,meget dyktig.

Tannlege: Jan Arnott Matre Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt hos denne tannlegen. Faglig dyktig og følger opp pasienten på best mulig måte.

Dyktig

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Veldig flink tannlege.møter pasienten, respekterer frykt og er veldig flink å forklare og berolige. Gjør godt arbeid! Tommel opp!

Høyt prisnivå og mye prat

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Jeg ble ikke imponert da jeg gikk hos Dybvik. Jeg syns han bruker for lang tid til behandling av relativt enkle jobber. Hadde problemer etter en fylling hos han som aldri ble helt bra. Skiftet tannlege og har nå en veldig dyktig tannlege i Ålesund sentrum. Fikk ny fylling på to av mine tenner som ble behandlet hos han. Med det prisnivået han ligger på så blir kostnadene høyere enn hva man kan forvente. I tillegg er Dybvik på lista over den dyreste tannlegen.

Svært fornøyd kunde

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Tannlege Dybvik har vært min faste tannlege de siste årene og det er ikke uten grunn. Han har alltid tatt seg god tid, er meget profesjonell og fremstår svært sympatisk. Før var det å gru seg til tannlege, men nå har jeg ingen problemer med å verken bestille time eller når jeg får faste innkallinger. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Det faglige har jeg jo egentlig ikke kunnskap til å vurdere, men jeg har i alle fall ikke noe å klage over. Jeg har gått til han i ca. 15 år og det han har gjort har holdt fint. Flere kolleger av meg har lignende erfaring.

Det er IKKE pga. han jeg har litt tannlegevegring, for han er rolig, forklarer godt, spør stadig om det går ok, og tar seg god tid ved setting bedøvelse.

Jeg har ikke sammenlignet priser i forhold til andre, men tror prisen er ok. Jeg betaler gjerne for en god tannlege.