Anne Sætherø

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Anne Sætherø er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Sætherø

Fantastisk og trygg tannlege!

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Utrolig trygg, god, blid og snill tannlege. Flink til å lytte og se pasienten. Sjekker alltid om det går bra med deg.

Helt fantastisk for meg med angst

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Jeg har slitt fryktelig med å gå til tannlegen, men hoss Anne har jeg virkelig følt meg godt ivaretatt. Veldig empatisk og beroligende person som tok alt i mitt tempo!

Super service

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Hadde time i dag og kunne ikke vært mer fornøyd!
Møtte en veldig hyggelig og imøtekommende dame.
Lyttet til meg og forklarte underveis hva hun skulle gjøre.
Kan absolutt anbefales!

Grei tannlege om det er snakk om en enkel fylling.

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Har god kontroll hvis det er en enkel fylling som skal byttes. Mer avansert jobb som krone, stift, karies og betennelse er det en enorm forbedringspotensiale for.
Det bør være rom for å lytte på pasientenes behov og akte etter disse, fortelle underveis om behandlingen. Det kom flere overraskelser på meg som å få banket på en betent tann om og om igjen etter at jeg har varslet om at det er veldig vondt, å få munnen stappet med illeluktende avstøpningsmasse, uten forvarsel om at det skal skje i det hele tatt, mens tannlege snakket om private ting med tanlegeassistent, og så videre. Har opplevd samme behandling i flere år og det blir ikke bedre, så jeg kommer til å bytte tannlege nå.

Super tannlege!

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Anne er skikkelig dyktig! Hun lytter og tar seg god tid. Hun er forståelsesfull og tar seg tid til å forklare hvis man er bekymret eller redd for nåler og borring. Har gått til henne i 10 år og det skal jeg fortsette med.