Anne Sætherø

Oris Dental Trondheim AS

1995

Oris Dental Trondheim AS Prisliste

Oris Dental Trondheim AS Telefonnummer73 99 19 9973 99 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheim Torg, Kongens gate 11 7013 Trondheim
Anne Sætherø er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Anne Sætherø

Grei tannlege om det er snakk om en enkel fylling.

Klinikk: Oris Dental Trondheim AS Skrevet

Har god kontroll hvis det er en enkel fylling som skal byttes. Mer avansert jobb som krone, stift, karies og betennelse er det en enorm forbedringspotensiale for.
Det bør være rom for å lytte på pasientenes behov og akte etter disse, fortelle underveis om behandlingen. Det kom flere overraskelser på meg som å få banket på en betent tann om og om igjen etter at jeg har varslet om at det er veldig vondt, å få munnen stappet med illeluktende avstøpningsmasse, uten forvarsel om at det skal skje i det hele tatt, mens tannlege snakket om private ting med tanlegeassistent, og så videre. Har opplevd samme behandling i flere år og det blir ikke bedre, så jeg kommer til å bytte tannlege nå.

Super tannlege!

Klinikk: Oris Dental Trondheim AS Skrevet

Anne er skikkelig dyktig! Hun lytter og tar seg god tid. Hun er forståelsesfull og tar seg tid til å forklare hvis man er bekymret eller redd for nåler og borring. Har gått til henne i 10 år og det skal jeg fortsette med.