Christian Mathias Tønnessen

Boganesveien 118 4032 Stavanger

Siste vurderinger av Christian Mathias Tønnessen

Fantastisk service og behandling

Klinikk: Christian Tønnessen Skrevet

Tannlege Christian M. Tønnessen er den beste tannlegen jeg har benyttet. Han holder til i moderne lokaler og har det beste utstyret tilgjengelig. Dette gjør det ekstra behagelig når man har tannlegeskrekk. Spesielt bedøvelses maskin med tynnere nåler enn normalt. Han er dyktig til å ta seg god til med hver pasient slik at vi som pasient får en behagelig behandling. Anbefales sterkt!

Beste tannlegen i byen

Klinikk: Christian Tønnessen Skrevet

Veldig dyktig tannlege som kan faget sitt. Ikke den billigste, men gir eksakt pris og veldig bra behandling. Informere om hva han gjør og hvilken behandling som er nødvendig. Gikk ikke til fast behandling før jeg fikk Tønnesen. Denne tannlegen kunne godt vært fastlege.

Utmerket tannlege

Klinikk: Christian Tønnessen Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har gått til. Han er tålmodig, og forklarer hva han skal gjøre når han arbeider i munnen min. Utstyret er nytt, og spesielt bedøvelsesmaskinen med den meget tynne nålen, gjør at det ikke er noe ubehagelig å besøke tannlegen.

Bra tannlege!

Klinikk: Christian Tønnessen Skrevet

Har kraftig tannlegeskrekk (med tenner deretter), dette er den første tannlegen jeg har klart å gå til fast. Blir tatt på alvor og behandlet skikkelig både av tannlegen og av assistenten. Begge er behagelige personer.

Ekstra plusspoeng: den eneste tannlegen jeg vet som som bruker et automatisert system for bedøvelsen som betyr at nålen er ekstra tynn og selve innsprøytingen går senere noe som samlet betyr at ikke engang bedøvelsen gjør vondt lenger!

Anbefales!!!