Christian Mathias Tønnessen

Autorisasjon (1995)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlege Christian Tønnessen Telefonnummer51 55 55 4551 55 55 ...
Hamneveien 15, 2. etasje 4016 Stavanger
Christian Mathias Tønnessen er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Christian Mathias Tønnessen

Super god tannelege:-)

Klinikk: Tannlege Christian Tønnessen Skrevet

Tannelege Tønnessen er meget dyktig, rolig og har flott bedøvelsesprosess som gjør at pasienten ikke går rundt med hoven munn 3 - 4 timer etter behandling. I tillegg forklarer han rolig og informativt hva som skal skje under behandlinegen. Denne tannlegen kan anbefales - jeg vil alltid være pasient hos ham:-) Anbefales nok engang:-)

Topp tannlege

Klinikk: Tannlege Christian Tønnessen Skrevet

Var hos tannlege Christian M. Tønnessen i dag for en årlig sjekk. Utmerket service og behandlig som vanlig. Slet tidligere med tannlegeskrekk, men etter at jeg begynte å gå til Tønnessen har denne frykten forbundet helt. En tannlege som vet hva han gjør og som er flink til å forklare hva han kommer til å gjøre. Gir også gjerne tips og råd. Top of the line! Punktlig og presist. Har anbefalt klinikken til flere personer, og har to i familien som har begynt å gå dit.

Fantastisk service og behandling

Klinikk: Tannlege Christian Tønnessen Skrevet

Tannlege Christian M. Tønnessen er den beste tannlegen jeg har benyttet. Han holder til i moderne lokaler og har det beste utstyret tilgjengelig. Dette gjør det ekstra behagelig når man har tannlegeskrekk. Spesielt bedøvelses maskin med tynnere nåler enn normalt. Han er dyktig til å ta seg god til med hver pasient slik at vi som pasient får en behagelig behandling. Anbefales sterkt!

Beste tannlegen i byen

Klinikk: Tannlege Christian Tønnessen Skrevet

Veldig dyktig tannlege som kan faget sitt. Ikke den billigste, men gir eksakt pris og veldig bra behandling. Informere om hva han gjør og hvilken behandling som er nødvendig. Gikk ikke til fast behandling før jeg fikk Tønnesen. Denne tannlegen kunne godt vært fastlege.

Utmerket tannlege

Klinikk: Tannlege Christian Tønnessen Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har gått til. Han er tålmodig, og forklarer hva han skal gjøre når han arbeider i munnen min. Utstyret er nytt, og spesielt bedøvelsesmaskinen med den meget tynne nålen, gjør at det ikke er noe ubehagelig å besøke tannlegen.