Jan Fredrik Baldetorp

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Jan Fredrik Baldetorp er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fredrik Baldetorp

Väldigt duktig och ärlig tandläkare!

Kjempe förnöjd! Jag har haft Jan som
Tandläkare i många år och han har fixat mina tänder.
Jag har fått bra råd , spec när jag ev skulle ta bort mina visdomständer som en annan tandläkare ville ta bort, så fick jag en time med en käkkirurg Som sa att jag inte skulle det pga. Risk för nervesmerter. Så det är jag väldigt tacksam för. Alltid glad och super trevlig.

Faglig dyktig og forståelsesfull tannlege

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer fra mine tannlegebesøk her. Han er faglig dyktig og forståelsesfull. Du føler deg nesten komfortabel i stolen - helt til boret går :-). Kan absolutt anbefales.

Så utrolig skuffet

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Har gått til denne tannlegen i mange år, men etter siste behandling så kommer jeg ikke til å gå dit mer. Fikk angstanfall etter måten jeg ble tatt i mot på etter timen. Føler noe har skjedd, han virket nesten utbrent.

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jan Baldetorp er hyggelig, oppmerksom og faglig dyktig. Før jeg kom til ham var jeg veldig nervøs for å gå til tannlegen. Han forklarer hva han gjør og gir meg tid til å bli trygg, i tillegg til at han passer på at jeg har nok bedøvelse og gjør det som må gjøres på en utmerket måte.

Profesjonell tannlegebehandling

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Har brukt Jan i mange år og han virker alltid like grundig og profesjonell. Jeg vil ikke bruke andre tannleger så lenge jeg kan. Han er dyktig og flink i sitt yrke og behandler pasienten profesjonellt og respektfullt. Jeg har alltid anbefalt ham overfor andre og er glad for at jeg går til ham. Fra et medisinsk perspektiv gjør han alt riktig, føler jeg, og er også veldig høflig og dannet i opptreden.