Jan Fredrik Baldetorp

Jan Fredrik Baldetorp er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fredrik Baldetorp

God og grundig tannlege

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Har gått hos denne tannlegen i flere år. Alltid grundig og nøye, og hyggelig mot både meg og andre pasienter. Kontoret ligger svært sentralt mtp offentlig transport

Fikk bekreftet at det er overpriset her

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Gikk til ny tannlege etter å ha blitt forespeilet arbeider for mellom 40-50 000 kr. Grundig sjekk hos ny tannlege endte med et overslag på pluss/minus 10 000 inkludert refusjoner som aldri ble nevnt hos Baldetorp. Føler meg lurt som har vært så trofast til en tannlege, for å finne noen så mye bedre bare ett steinkast unna. Jeg har vært så fortvilet og stresset, nå er jeg bare glad jeg gikk videre. Så om du synes det blir dyrt, sjekk alltid for second-opinion med annen tannlege.

Elendig service og dyrt

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Ble overdratt som kunde etter tidligere tannlege som pensjonerte seg. Fra best til verst.
Uforholdsmessig dyrt og tragisk kundebehandling. Sender faktura flere måneder etter behandling og legger skylden på at det er kundens ansvar. Provoserende kommunikasjon

Aldri mer!

Dyrt og lite tilgjengelig

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Ble overført til denne tannlegen fra min forrige tannlege etter at denne gikk av med pensjon. Arbeidet som ble utført var for såvidt helt ok. Det var imidlertid svært dyrt her, nesten tre ganger så dyrt som de to siste tannlegene jeg har benyttet. Også veldig lite tilgjengelig. Jeg opplevde å ringe hver dag i halv annen uke uten å få svar, selv om det på telefonsvarerer ble sagt at de vil ta kontakt igjen. Denne tannlegen bruker også et innkrevingsselskap til å fakturere etter et besøk, og det er ikke spesifisert på fakturaen hva man betaler for. Det er litt dumt når man betaler så mye som her, greit å vite hva man betaler for. Jeg kommer ikke til å fortsette å bruke denne tannlegen.

Byens beste tannlege!

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jan er uten tvil den mest profesjonelle tannlegen du finner i byen. Jeg har vært hos mange tannleger pga mye dårlige tenner, Jan er helt klart det riktige valget!

Anbefales!