Jan Fredrik Baldetorp

Jan Fredrik Baldetorp er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fredrik Baldetorp

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jan Baldetorp er hyggelig, oppmerksom og faglig dyktig. Før jeg kom til ham var jeg veldig nervøs for å gå til tannlegen. Han forklarer hva han gjør og gir meg tid til å bli trygg, i tillegg til at han passer på at jeg har nok bedøvelse og gjør det som må gjøres på en utmerket måte.

Profesjonell tannlegebehandling

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Har brukt Jan i mange år og han virker alltid like grundig og profesjonell. Jeg vil ikke bruke andre tannleger så lenge jeg kan. Han er dyktig og flink i sitt yrke og behandler pasienten profesjonellt og respektfullt. Jeg har alltid anbefalt ham overfor andre og er glad for at jeg går til ham. Fra et medisinsk perspektiv gjør han alt riktig, føler jeg, og er også veldig høflig og dannet i opptreden.

Ikke å anbefale

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Denne tannlegen er absolutt ikke å anbefale. Innledningsvis virket han dyktig og erfaren og han har sikkert god kompetanse. Problemet er at han hadde dårlig tid, var opptatt av alt annet rundt, foreslo unødvendige løsninger som han kunne tjene mer penger på og rett og slett ikke oppriktig.

Det ble med den ene gangen hos han naturligvis;)

Beste tannlege opplevelsen min

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jan var helt rolig og forklarte alt han gjorde da jeg lider av tannlege strekk var dette en fantastisk opplevelse.
Han har ett vennlig imøtekommende smil og man blir godt ivaretatt.
Helt nye lokaler på Majorstuen og det var ingen ventetid.

Serviceminded og kunnskapsrik

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Ønsket å skifte tannlege etter at min forrige både ble stadig dyrere og virket lite inspirert. Baldetorp er et godt valg. En meget dyktig tannlege som synes å ha full kontroll. Profesjonell behandling og høy faglig standard. Meget god dialog med pasienten. Forklarer selv den minste detalj om tenner og tannhelse. Rask og effektiv. Anbefales!

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Kjempetrivelig og kompetent tannlege som tok knekken på tannlegeskrekken. Tar seg god tid for å la bedøvelsen virke og virker veldig beroligende. Også stort pluss for fleksible åpningstider!

Profesjonell tandlege!

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Jeg ble godt ivaretatt på denne tandleggeklinikken. Jan Fredrik var både hyggelig og profesjonell. Han var veldig pedagogisk og forklarte hele tiden hva han skulle gjøre. Han ga meg også gode råd og tips. Jeg kommer til å fortsette hos Jan Fredrik og anbefaler han på det sterkeste!

Neste gang velger jeg en annen tannlege

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Var ikke fornøyd hos Baldetorp. Måtte gå til gjentatte konsultasjoner før jeg endelig ble ferdig og synes ikke at jeg fikk nok informasjon.

Perfekt behandling

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Kjapp, hyggelig, og veldig profesjonell. Var meget misfornøyd med min tannlege da jeg ble tipset om Jan. Har nå vært fast kunde hos han i mange år, og alltid vært fornøyd etter et besøk hos han. Anbefales

Den eneste jeg stoler på til å røre tennene mine

Klinikk: Tannlegene Baldetorp AS Skrevet

Har fått redusert tannlegeskrekken min mye etter å ha gått hos Baldetorp lenge. Du blir lyttet til og forstått. Jeg kan ikke gå til andre tannleger nå.