Tannlegene Baldetorp AS

Telefonnummer22 60 70 1722 60 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 61 0364 Oslo
Tannlegene Baldetorp AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Baldetorp AS

Anbefales på det varmeste!

Tannlege: Elin Ohm Skrevet

Rolig, vennlig og meget behagelig tannlege. Har gått dit i mange år og er strålende fornøyd med både tannlege og annen service.

Kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Jan Fredrik Baldetorp Skrevet

Jan Baldetorp er hyggelig, oppmerksom og faglig dyktig. Før jeg kom til ham var jeg veldig nervøs for å gå til tannlegen. Han forklarer hva han gjør og gir meg tid til å bli trygg, i tillegg til at han passer på at jeg har nok bedøvelse og gjør det som må gjøres på en utmerket måte.

Profesjonell tannlegebehandling

Tannlege: Jan Fredrik Baldetorp Skrevet

Har brukt Jan i mange år og han virker alltid like grundig og profesjonell. Jeg vil ikke bruke andre tannleger så lenge jeg kan. Han er dyktig og flink i sitt yrke og behandler pasienten profesjonellt og respektfullt. Jeg har alltid anbefalt ham overfor andre og er glad for at jeg går til ham. Fra et medisinsk perspektiv gjør han alt riktig, føler jeg, og er også veldig høflig og dannet i opptreden.

Ikke å anbefale

Tannlege: Jan Fredrik Baldetorp Skrevet

Denne tannlegen er absolutt ikke å anbefale. Innledningsvis virket han dyktig og erfaren og han har sikkert god kompetanse. Problemet er at han hadde dårlig tid, var opptatt av alt annet rundt, foreslo unødvendige løsninger som han kunne tjene mer penger på og rett og slett ikke oppriktig.

Det ble med den ene gangen hos han naturligvis;)

Beste tannlege opplevelsen min

Tannlege: Jan Fredrik Baldetorp Skrevet

Jan var helt rolig og forklarte alt han gjorde da jeg lider av tannlege strekk var dette en fantastisk opplevelse.
Han har ett vennlig imøtekommende smil og man blir godt ivaretatt.
Helt nye lokaler på Majorstuen og det var ingen ventetid.