Linda Evang

Linda Evang er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Evang

Meget dyktig

Både Linda Evang og Kristin Danielsen
er fremragende utøvere av sin profesjon. Og svært hyggelige. Anbefales på det sterkeste.

Best tenkelige tannlege for "tannlegeskeptiske" pasienter

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Alltid hyggelig og hjelpsom. Opptatt av å gi trygghet. Forklarer hva hun gjør og hvorfor. Dobbeltsjekker med kolleger hvis hun er usikker. Gir pasientene tid til å slappe av.
Får time kjapt og tar seg ekstra tid for å hjelpe deg i kriser.
Alt i alt. Den beste tannlegen du kan finne <3

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Drn beste og flinkeste tannlegen,jeg har brukt. Faglig dyktig og proff.
Stiller også med nødtime og oppfølging.

Beste tannlege i hele verden

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk. Linda har tatt denne skrekken fra meg. Hun er faglig dyktig, rolig og tillitsfull. Jeg stoler fullt og helt på henne. Dessuten har hun en holdning at man skal "spise langsomt av tannsettet." Hun borrer ikke unødvendig.

God opplevelse!

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Før første timen med Linda gråt jeg, for jeg hadde gruet meg sånn. Føles jo veldig teit når man er voksen, ikke har vært hos tannlegen på seks-sju år, selv om man vet at man har hull og det som verre er! Men det tok ikke mer enn et par minutter før det gikk over; ingen krisemaksimering eller kommentarer om at jeg burde kommet før, bare rolige og tydelige forklaringer av hva som må til.

Hun er nøyaktig og forsiktig, forklarer og spør om det føles greit, informerer om pris og prosess. Det er ikke noe problem å slappe av i stolen hennes- jeg er veldig fornøyd.

Ble til og med oppringt fra forværelset en gang hun var forsinket, så jeg slapp å sitte på venterommet i 45 minutter.